حمیدی ضمن تشریح مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان سمنان گفت: ۳۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام سمنان نیاز است.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در نشست شورای اداری استان سمنان در استانداری با حضور محسن منصوری معاون رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، با بیان اینکه ۲۴ وعده داده شده در سفر نخست رئیس جمهور با پیگیری استاندار و فرمانداران شهرستان‌های این استان محقق شد، گفت: در برخی موارد از اعتباری که از محل سفر رئیس جمهور به این استان تصویب شده بود هم اعتبار بیشتری تأمین شد.

وی با تأکید بر اینکه سمنان جزو استان‌های اولی بود که رئیس جمهور به آن سفر کرد، خاطرنشان کرد: کل اعتباری که در سفر به این استان به ویژه در حوزه عمرانی تخصیص یافت نسبت به سایر استان‌ها کمتر بود و این امر منجر شد تا تعداد کمتری از طرح‌ها به بهره برداری برسد و این نقیصه را سعی کردیم در سفر دوم جبران کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه طرح‌های معرفی‌شده برای تکیمل در دور دوم سفر دولت بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی اولویت بندی شدند، افزود: طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد ۵۰ مورد معرفی شد که حدود یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بین ۵۰ تا ۸۰درصد ۱۰۳ مورد معرفی شد که سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، گفت: طرح‌های زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی ۷۷ مورد معرفی شده است که چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار لازم دارد.

این مسئول با اشاره به مشروح طرح‌ها و اعتبارات مصوب شده و تخصیص یافته وزارتخانه‌های مختلف در سفر رئیس جمهور به این استان بیان کرد: از تعداد ۴۶۷ طرح عمرانی که در سفر اول مصوب شد ۲۰۸ طرح به بهره برداری رسید که معادل ۴۵ درصد این طرح‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.