مراسم رونمایی از کتاب به خط خون با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرند برگزار شد.

کتاب به خط خون، کتاب داستانی است که قهرمان آن دو تن از نیرو‌های جبهه مقاومت درعراق و سوریه می‌باشند که توانستند با شجاعت و طی یک برنامه از قبل تعیین شده به طور ظاهری به گروه تروریستی داعش بپیوندند و با نفوذ در این گروه، اطلاعات ذی قیمتی را برای فرماندهان جبهه مقاومت به ارمغان بیاورند. 

این رمان ادبی را نویسنده‌ای نوجوان و دانش آموز زرندی به نام خانم زهرا_مهدیزاده، دانش آموز رشته ادبیات مدرسه ولایت زرند به رشته تحریر درآورده و موسسه انتشارات عصر_بصیرت شهرستان زرند هم آن را به چاپ رسانده است. 

این کتاب امروز با حضور برخی مسئولین شهرستان سرهنگ کارگرفرماندهی سپاه زرند، عبدالوحیدجعفری رئیس آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدرسه دخترانه متوسطه دوم ولایت، جایی که خانم مهدیزاده نویسنده کتاب در آنجا درس می‌خواند رونمایی شد و ایشان مورد تقدیر از سوی مسئولین و تشویق از سوی همه دانش آموزان مدرسه قرار گرفت.

قابل ذکر است؛ قرار است مراسم رونمایی از دو اثر دیگر در حوزه‌های فرهنگی، کاری از نویسندگان جوان شهرستان هم در طی مراسمی و با حضور مسئولین در جلسه شورای اداری شهرستان در هفته جاری رونمایی گردد.

برچسب ها: رونمایی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
بسیار زیبا بود واقعا قلم زیبایی دارین
آخرین اخبار