مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از مشارکت ۱۵۰۰ دانش آموز استان در برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب خبر داد.

پیام قاسمی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در ۱۵۰ مدرسه استان کرمانشاه، گفت : با توجه به استقبال دانش آموزان از برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، احتمالا شاهد افزایش تعداد نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس استان باشیم.

قاسمی افزود: پیش بینی می‌شود امسال تعداد نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس استان به قریب ۲۰۰ نمایشگاه برسد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه یادآور شد: دهه فجر سال گذشته نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در ۵۰ مدرسه استان برپا شده بود.

قاسمی با بیان اینکه امسال بیش از ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان در برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب مشارکت داشته اند، توضیح داد: این دانش آموزان اقدام به انجام کار پژوهشی و تولید محتوا در مورد شرایط قبل از انقلاب، هم اکنون و آینده انقلاب کرده اند و نتایج کار‌های خود را در قالب نمایشگاه در معرض دید سایر همکلاسی‌های خود قرار داده اند تا از این طریق همه دانش آموزان مدرسه در جریان پژوهش‌های آن‌ها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: دانش آموزان در قالب روایت گری، کار رسانه‌ای و تولید محتوای نمایشگاهی در این نمایشگاه‌ها شرکت کرده اند.

وی یادآور شد: دانش آموزان شرکت کننده در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب تلاش کرده اند تا ضمن به تصویر کشیدن شرایط زندگی مردم در دوران رژیم پهلوی، دستاورد‌های امروز کشور را بیان کرده و چشم انداز آینده انقلاب را هم به همکلاسی‌های خود نشان دهند.

وی گفت: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از ۱۴ بهمن بازگشایی شده و تا زمان برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی اشاره‌ای هم به تعداد دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان داشت و گفت: حدود ۵۰۰۰ نفر از دانش آموزان استان در عضویت این اتحادیه هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.