حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به خبر سفر هفته‌های آتی آیت‌الله رئیسی رییس جمهور دولت سیزدهم به این استان، گفت: انتظار می‌رود دولت در سفر به سمنان در زمینه تامین منابع آب پایدار خوش‌خبری داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور گفت: کم‌آبی و آلایندگی معدن بوکسیت تاش شاهرود از مشکلات مهم استان است و در تابستان سال گذشته در برخی مناطق استان سمنان با تانکر آب‌رسانی انجام شد.

وی با بیان اینکه مطالعات انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان و شهرهای در مسیر کشور انجام شده است، افزود: انتقال آب از دریای خزر بیش از هشت برابر کم‌هزینه تر از انتقال از خلیج فارس است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود دولت سیزدهم در سفر به استان سمنان در زمینه تامین منابع آب پایدار خوش‌خبری داشته باشد، چرا که با این شرایط کم‌آبی فعالیت و توسعه استان در بخش‌های مختلف در سال آینده دچار مشکل خواهد شد. همچنین کنترل و نظارت بر بازار بیش از پیش مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: دیپلماسی خارجی دولت سیزدهم مطلوب، عزتمندانه و قابل تقدیر است. دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف عملکرد مطلوبی داشته است.

وی بیان کرد: تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران اقدامی ارزشمند است و قرارگیری برنج در فهرست خرید تضمینی دولت می‌تواند برکات خوبی داشته باشد.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: توجه به تولید و پیشگیری از رکود از جمله مواردی هست که انتظار می‌رود بیش از پیش مورد توجه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.