هشت پروژه مخابراتی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر توسط استاندار در شهرک صنعتی رشید قلعه بانه به بهره برداری رسید.

امروز دوشنبه در پنجمین روز از دهه فجر، با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان، طرح‌های صنعتی، عمرانی و خدماتی در شهرستان بانه افتتاح شد.

استاندار کردستان در مراسم افتتاح یکی از پروژه‌های مخابراتی در بانه که در شهرک صنعتی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرک صنعتی بانه یکی از فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی استان است و یکی از نیاز‌های آن وجود تکنولوژی‌های ارتباطی است که با افتتاح این پروژه نیاز این شهرک برآورده شد.

 امروز در روند سفر یک روزه استاندار به شهرستان بانه هشت پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

هفته دولت تا دهه فجر سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه مخابراتی در سطح استان سرمایه گذاری انجام داده ایم و تا پایان سال این میزان به پنج هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار کردستان به شهرستان بانه، افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی بانه، افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا، ۹ کوخ و چهار واحد صنعتی، بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه، افتتاح مسکن مددجویان و بهره برداری از هشت پروژه شهری و روستایی اداره مخابرات و افتتاح پست فوق توزیع برق و بهره برداری از پنج پروژه آسفالت و روکش راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.