به مناسبت دهه فجر ۹ طرح عمرانی در فهرج افتتاح شد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج امروز در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت:طرح بسته بندی ودرجه بندی خرما در روستای اسد آباد انگوری با ظرفیت ۵۰۰ تن به بهره برداری رسید.

وی افزود: این سردخانه با هزینه طرح ۳میلیارد تومان به بهره برداری رسید که ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن از بصورت تسهیلات و ۶۰۰ میلیون تومان سهم آورده تامین شده است.

سعیدنیا گفت: با بهره برداری از این سردخانه برای ۱۲ نفر اشتغالزایی شد.

وی بیان کرد: امروز آسفالت معابر روستای محمداباد دهگاوی به متراژ ۶ هزار متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات قیر بنیاد مسکن و دهیاری افتتاح شد.


به گفته سعیدنیا، بعداز گذشت بیش از ۱۱ سال آسفالت در این روستا اجرا شد.

 فرماندار فهرج گفت: برای اجرای آسفالت معابر روستا ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و دهیاری هزینه شده است.


سعید نیا در ادامه گفت:امروز آسفالت ۷ هزار متر مربع از معابر روستای دهنو میرزا با اعتبار ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید وساماندهی گلزار شهدای روستا نیز آغاز شد. 

طرح آبیاری کم فشارموتورپمپ ریگ آباد به مساحت ۴۰ هکتار به بهره برداری رسید. که با بهره برداری از این طرح آبیاری کم فشار ۶۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

همچنین تعداد ۷۳ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی همزمان با دهه فجر  به بهره برداری رسید که مبلغ ۷۳ میلیارد ریال برای بهره برداری و تکمیل مسکن مددجویان هزینه شده است.


امروز ۷هزار و ۵۰۰ مین واحد مسکونی روستایی نیز به متراژ ۵۰ متر مربع از سوی اداره بنیاد مسکن فهرج افتتاح شد که به گفته رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان فهرح برای ساخت آن مبلغ ۲۰۰ میلیون تسهیلات بهسازی مسکن هزینه شده است.

برچسب ها: دهه فجر ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار