ابوعبیده از انهدام ۴۳ خودروی نظامی صهیونیستی خبر داد

سخنگوی گردان‌های القسام از خسارات جدید به صفوف سربازان و خودرو‌های نظامی صهیونیست‌ها خبر داد.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در سخنانی از انهدام ۴۳ خودروی نظامی صهیونیستی طی روزهای اخیر خبر داد.

براساس گزارش الجزیره، وی در بیانیه ای در تلگرام گفت که القسام توانست یک افسر و سرباز صهیونیستی را طی ۲۴ ساعت گذشته مستقیما هدف قرار دهد، ده ها نفر دیگر را زخمی کند و تونل تعدادی از سربازان اشغالگر را منفجر کند.

ابوعبیده افزود: نیرو های القسام ۴ پهپاد را توقیف کردند و تجمع نظامی صهیونیست‌ها را با خمپاره در تمام جبهه های جنگ منهدم کردند و مجاهدان ما نیز رگبار راکتی شدیدی را به سمت تل آویو و اطراف آن هدایت کردند.

 یک منبع به الجزیره گفت که القسام گروهی از سربازان اشغالگر را که در داخل خانه ای در جنوب غربی شهر سنگر گرفته بودند، هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن آنها شد و همچنین تأیید کرد که ۳ تانک دیگر و یک بولدوزر نظامی با گلوله های الیاسین ۱۰۵ در محله الصبرا هدف قرار گرفتند.

 گردان های قدس  شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که نیروهای این گروه یک گروه صهیونیستی را در کمین شدید در خان یونس در جنوب نوار غزه به دام انداخته اند که در نتیجه آن دو سرباز کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

همچنین پیشتر یک بولدوزر نیروهای اشغالگر را هدف قرار داده و تایید کرد که اعضای آن با نیروهای اشغالگر درگیر شدند و باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای ارتش صهیونیستی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار