۴۹ طرح و پروژه در شهرستان زهک با حضور استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

در چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در سفر محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان بهمراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهرداد عرب اول رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران استانی به شهرستان زهک ۴۹ طرح و پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار زهک گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح ۷ راه روستایی بطور همزمان؛ بهره برداری از ۳۶ واحد مسکن مددجویان بهزیستی؛ افتتاح مرکز بهداشت روستای حسین آبادی؛ بهره برداری از ۴ طرح گلخانه ای و افتتاح چند طرح برق رسانی بطور همزمان بود که در سفر یک روزه استاندار سیستان و بلوچستان و هیئت همراه به شهرستان زهک به بهره برداری رسید.

همچنین حضور در مراسم جشن محوری انقلاب در مرکز بخش خمک و بازدید از پروژه مهم طرح تامین اضطراری آب شرب منطقه از دیگر برنامه های سفر محمد کرمی و هیئت همراه به شهرستان زهک بود.

🔹گفتنی است طرح برقرسانی به چاه های حفر شده و اتصال آن به تصفیه خانه زهک در حال اجراست که طی چند روز آینده تکمیل خواهد شد.

🔹مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان؛ مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان؛ مدیرکل بهزیستی استان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان؛ مدیرکل بحران استان؛ مدیر بحران شرکت آبفای کشور و... نیز از جمله مدیران استانی بودند که استاندار سیستان و بلوچستان را در سفر یک روزه به شهرستان زهک همراهی کردند.

 

برچسب ها: دهه فجر ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار