سه طرح در شهرک‌های صنعتی قم به بهره برداری رسید

سه طرح تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۳۵۰ نفر در شهرک‌های صنعتی قم با حضور معاون وزیر صمت به بهره برداری رسید.

رضا محتشمی پور ، معاون امور معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به روند رو به رشد استان قم در حوزه تولید و صنعت بر به کارگیری ظرفیت معادن با هدف توسعه استان قم تاکید کرد.

وی شهرک‌های صنعتی قم را جزء بهترین شهرک‌های صنعتی کشور دانست و افزود: واحدهای تولیدی در استان قم از توانایی بالایی برخوردارند که با بهره‌برداری از این طرح‌های جدید صنعتی، شاهد ظرفیت‌های تولیدی بزرگ در کشور خواهیم بود. 

واحد تزریق پلاستیک و تمام قطعات پلاستیکی با سرمایه گذاری ۴ میلیون دلاری با اشتغال زایی مستقیم ۲۵۰ نفر و طرح تولید پلی اورتال، ماده اولیه صنایع لوازم خانگی، کفش و ساندویچ پنل با سرمایه گذاری ۳۷۰۰ میلیارد ریال و تولید ۷۸ هزار تن در سال همراه با اشتغال ۲۵ نفر دو طرحی بود که در شهرک صنعتی محمودآباد قم به بهره برداری رسید.

همچنین کارخانه تولید انواع کاغذ و مقوا با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۷۵ نفر سومین طرحی بود که با حضورمعاون وزیر صمت در شهرک صنعتی شکوهیه قم به بهره برداری رسید.

در ادامه جلسه ای با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شورای معادن استان قم برگزار شد.

استاندار قم در این جلسه خواستار ایجاد فضای باز به منظور جذب سرمایه گذار شد.

سید محمد آقامیری گفت: برای پیشرفت طرح‌های اقتصادی استان به دنبال جذب سرمایه‌گذارانی هستیم که پول خود را در قم به کارگیرند نه اینکه برای اجرای طرح‌هایشان نیازمند تسهیلات بانکی باشند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار