مهم‌ترین حوادث ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۸۸ دستگاه ماینر قاچاق در شیراز 

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۸۸ دستگاه ماینر و ۳۹ عدد پاور خارجی قاچاق در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ۲ انبار در شهرک صنعتی شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات میدانی و هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نمایندگان اداره برق به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن مکان‌ها ۸۸ دستگاه ماینر و ۳۹ عدد پاور خارجی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎های کشف شده را ۲۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: فعالیت غیرمجاز تولید کننده ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق رسانی می‌شود؛ بنابراین شهروندان هرگونه اخباری در این زمینه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۶۸ راس گوسفند قاچاق در کوه‌چنار 

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۶۸ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حسینعلی شیروانی فرمانده انتظامی کوه‌چنار اظهار کرد: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاق احشام، ماموران انتظامی کوه‌چنار هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۶۸ راس گوسفند قاچاق و بدون هرگونه مجور قانونی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش احشام کشف شده ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: راننده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

کشف کالای قاچاق در شهرستان مهر

فرمانده انتظامی مهر گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی، یک هزار و ۲۲۰ ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ بهادر رزمجویی فرمانده انتظامی مهر، بیان کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی هنگام ایست و بازرسی موقت به یک سواری پژو پارس مشکوک شدند و بلافاصله آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی مهر تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۲۲۰ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر شدند، اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.