به مناسبت ایام الله دهه فجر ۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۷۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان در شهرستان آرادان به بهره برداری رسید.

استاندار  سمنان در آیین بهره برداری همزمان از طرح‌های دهه فجر گفت: بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب با تبیین اقدامات انجام شده باید امیدآفرینی در بین جوانان ایجاد شود.

هاشمی افزود: ایام الله دهه مبارک فجر زمان بسیار خوبی جهت تبیین اقدامات دولت در بین مردم است و از این ظرفیت و موقعیت مناسب باید به خوبی بهره‌گیری شود.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب، جمهوری اسلامی به دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه های امنیتی، پزشکی، اقتصادی، و عمرانی دست یافته است، ادامه داد: این اقدامات با تلاش ها و اقدامات جهادی به نتیجه رسیده است.

وی بیان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن، ۶۰‌ هزار واحد در استان سمنان احداث می شود که ۳۰ هزار واحد آن متعلق به شهر ایوانکی در شهرستان گرمسار است.

وی با بیان اینکه اکنون بزرگترین مجتمع گلخانه ای در شهرستان آرادان در حال احداث است، ادامه داد: اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان آرادان طی ۲ سال اخیر رشد بسیار خوبی داشت که در سال ۱۴۰۲ به ۴۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان نیز در این آیین گفت: ۲۱ طرح عمرانی و هفت طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال به طور همزمان بهره‌برداری شد.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.