رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: بیش از ۴۲ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین صادر شده است.

مهدی آزاد در بازدید از شرکت حمل ونقل کالای این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده بیش از یک میلیون تن کالا توسط ۲۴ شرکت حمل ونقل کالا از شهرستان نمین جابجا شده افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۴۵۳ نفر مسافر توسط ۲ شرکت حمل ونقل مسافری از این شهرستان جابجا شده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت راهداران ۱۹۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین را خط کشی کرده اند تصریح کرد: در ۱۰ ماهه گذشته راهداران با استفاده از ۲ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین را لکه گیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در مدت یاد شده تسطیح و رگلاژ بیش از ۳۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی و جاده شنی این شهرستان را یادآور شد و اظهار کرد: راهداران در این مدت ۱۴۲ کیلومتر عملیات شانه سازی انجام داده اند.

آزاد حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۳۵۰ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم تاکنون ۵۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۲۲ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۲۷ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

او نصب ۳۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد، اصلاح و بازسازی ۱۱۵ شاخه گاردریل، ایمن سازی ۱۱۵ مورد تیر‌های روشنایی با دپو خاکریز، رنگ آمیزی ۳۶۰ متر مربع از سرعت کاه‌ها، جمع آوری و باز سازی ۲۱۵ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۴۰۸۰ عدد تابلو، ریزش برداری ۲۲۰ کامیون، پاکسازی ۲۰۲ کیلومتر زباله و حمل ۱۱۷۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامالت مهم راهداران در ۱۰ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در راستای انجام وظیفه ذاتی خود در راهداری زمستانی نسبت به استقرا اکیپ‌های آماده باش در راهدارخانه حیران و راهدارخانه مرکزی (اداره شهرستان) به صورت شبانه روزی گفت: در راهداری زمستانی راهداران با انجام ۲ هزار و ۸۹۰ کیلومترباند برفروبی و هزار و ۱۰۰ تن نمک پاشی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را در اسرع وقت بازگشایی و برفروبی کرده اند.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده داردگفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.