فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: بیش از ۳ هزار متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: در پی دریافت گزارشی درباره تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستا‌های بخش تولم این شهرستان، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

او افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان صومعه‌سرا برای رسیدگی به این پرونده به همراه کارشناسان منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، این فرد ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است.

سرهنگ وهاب‌زاده به معرفی متهم ۵۵ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اشاره کرد و گفت: کلیه آثار تصرف با حکم قضایی جمع‌آوری و آزادسازی اراضی انجام شد.

او همچنین افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

شهرستان صومعه سرا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
جناب فرمانده سلام .حکم جلب عین اله جعفری معافی که در خرداد ماه 1402صادر و بغل شرکت گاز صومعه سرا بود چرا دستگیر نشد که حکم محکومیت خلع ید 5800متر را دارد و منابع طبیعی هم شدید پیگیری نموده یا پسرش بنام ابراهیم جعفری که بیش از 2000متر از اراضی ملی را تصرف نموده وحصار چینی غیر مجاز انجام داده و پرونده اش در اداره منابع طبیعی و دادگستری هست چرا برخورد نمی شود ؟؟ آقای دکتر غنمی خیلی پیگیری نموده است انشا... شما این موضوع را کمک کنید تا قانون اجرا شود با تشکر