به گفته رئیس ستاد دهه فجر کردستان، ۶۳۷ پروژه به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در ایام دهه فجر در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس ستاد دهه فجر استان کردستان اظهار کرد: بیش از ۴ هزار ویژه‌برنامه در کردستان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد و ۶۳۷ پروژه به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در این ایام در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در طول دهه فجر امسال در قالب ۲۴ کمیته تخصصی برنامه‌های متنوعی از قبیل افتتاح پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های تبیینی در سطح ادارات و مراکز آموزشی، تبلیغات محیطی، برگزاری جشن‌های مردمی و ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، اهدای ده‌ها هزار بسته کمک‌های مومنانه و کمک جهیزیه، اعطای وام محرومین از سوی ارگان‌های حمایتی و غیره را شاهد خواهیم بود.

سادات همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به ویژه در مرکز استان کردستان، برپایی میز خدمت از سوی مدیران دستگاه‌های دولتی، ورود کاروان قرآنی برنامه محفل به استان کردستان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی، اکران فیلم‌های جشنواره فجر، تئاتر خیابانی، ویژه‌برنامه‌های جشن و شادی در مساجد شاخص استان خصوصا در ایام بعثت پیامبر گرامی اسلام در شهرها و روستاها با مشارکت آحاد مردم و همایش علمای شیعه و سنی را از دیگر برنامه‌های شاخص ایام‌الله دهه فجر در کردستان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ایام سرنوشت‌ساز انتخابات و مسئله غزه برنامه‌های این دهه با دو پیوست فرهنگی و تبیینی  پیرامون این دو موضوع مهم برگزار می‌شود.

برچسب ها: دهه فجر ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.