۱۸۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان چگنی به بهره‌برداری رسید.

با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی در سومین روز از دهه مبارکه فجر ۱۸۳ طرح با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان چگنی به بهره‌برداری رسید.

 در این مراسم استاندار لرستان گفت:ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان چگنی با اعتبار ۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲۳۰ متر مربع در دو طبقه افتتاح شد که عملیات ساخت آن در مدت ۱۶ ماه از زمان کلنگ زنی به طول انجامید و امروز آماده سرویس دهی به افرادی است که دچار بیماری شده و یا پرونده پزشکی دارند که سابقاً این افراد به مرکز استان مراجعه می‌کردند.

 فرهاد زیویار همچنین به افتتاح و بهره‌برداری از ۶ طرح مخابراتی در شهرستان چگنی اشاره کرد و گفت: این طرح ها با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در مناطق صعب العبور چم پلک و شاهیوند این شهرستان که تاکنون امکان بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات مخابراتی برای آنها فراهم نبود در این دوره انجام شده است.

استاندار لرستان با اشاره به ابعاد طرح ها گفت:افتتاح این طرح ها در شهرستان چگنی هم در بُعد ایجاد و احداث تجهیزات هم از نظر ارتقاء تکنولوژی مخابراتی منطقه و هم گرفتن مجوز‌های لازم در خصوص احداث و ارتقا انجام شده است.

زیویار در بازدید از روند احداث مجتمع و سایت اداری زوار اربعین در شهرستان چگنی گفت:با توجه به اینکه شهرستان چگنی در مسیر بیشتر زوار اربعین در غرب کشور قرار دارد، با احداث این مجتمع شرایط مناسب‌تری برای خدمات رسانی به مردم در آینده فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.