مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : دیروز با وجود تعطیلی، بیشترین مصرف گاز امسال رقم خورد و این مقدار در یک روز ۱۴ میلیون متر مکعب بود.

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : با توجه به برودت هوا و استمرار سامانه سرد در استان، روز گذشته «۱۳ بهمن ماه» باوجود تعطیل بودن انتظار می‌رفت که مصرف گاز در استان کاهش داشته باشد، اما شاهد بیشترین مصرف گاز در روز گذشته با میزان مصرف ۱۴ میلیون متر مکعب بودیم که این مقدار بیشترین مصرف در سال جاری بود و نسبت به روز گذشته آن «پنجشنبه» ۱۷ درصد بیشتر بود.

وی با بیان اینکه مصرف عمده این روز‌ها در بخش خانگی و تجاری است، ادامه داد: با توجه به روند رو به رشد مصرف گاز در چند روز اخیر از مردم درخواست می‌شود برای تامین گاز هم میهنان در سراسر کشور و به منظور جلوگیری از افزایش هزینه‌ها و مصرف بهینه گاز الگوی مصرف را رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: باوجود افزایش مصرف گاز در استان خوشبختانه با قطعی و افت فشار مواجه نبوده ایم و شبکه‌های انتقال گاز در استان پایدار است.

حسینی یا بیان اینکه در دی ماه سال جاری ۴۱۴ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده است، افزود: میزان مصرف گاز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته که دلیل آن گرم بودن سال جاری نسبت به سال گذشته است.

وی بیان کرد: به دلیل فراگیری موج سرما در سراسر کشور و به خصوص استان کرمانشاه، برای جلوگیری از مصرف بی رویه گاز از ابتدای سال تا امروز ۶ هزار و ۴۰۰ مورد پایش انجام شده است، افزود: هفته گذشته نیز ۴۸ ساختمان اداری که الگوی مصرف را رعایت نکردند شناسایی و گاز آن‌ها قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر افزود: در سال جاری پروژه‌های گازرسانی به شهر ازگله، ۴۱ روستا و ۱۰۰ واحد صنعتی در این ایام افتتاح می‌شود .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.