همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پروژه گازرسانی به ۳۴ روستای استان قزوین به بهره‌برداری رسید.

همزمان با سومین روز ایام مبارک دهه فجر، پروژه گازرسانی به ۳۴ روستای استان قزوین برگزار شد و با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی مشعل گاز روستای کهوان در شهرستان آبیک قزوین را روشن کردند.

این پروژه‌ها شامل ۳۴ روستا، ۸۲ واحد صنعتی و تولیدی، شهرک صنعتی طارم و شهرک گلخانه‌ای نودهک می‌شود که برای آن‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون ۹۱ روستای استان قزوین از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و ۶۸ روستای باقیمانده استان تا دو سال آینده صاحب گاز خواهند شد.

نقطه هدف دولت سیزدهم، توزیع عدالت در کشور است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آیین افتتاحیه گازرسانی به روستای کهوان آبیک با بیان اینکه همه مردم ایران شایسته عزت و بهره‌مندی از امکانات هستند، گفت: فراگیری عدالت و توزیع همگن و برابر امکانات به برکت خون شهدا و بصیرت ملت و توسط دولت مردمی صورت می‌گیرد.

اعلایی تأکید کرد: بالاترین دستاورد انقلاب سپردن اداره امور کشور به دست مردم است تا بر این اساس مردم خودشان برای امور خود و کشور تصمیم بگیرند و در رأس امور باشند چرا که انتخابات مقیاسی است که نشان می‌دهد مردم ایران در تعیین سرنوشت خود شرکت دارند.

استاندار قزوین با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات، ادامه داد: حضور گرم مردم در انتخابات منشأ قدرت است چرا که هم به جغرافیای پیرامون ما اثبات می‌کند که مردم ایران پیگیر تعالی و پیشرفت کشورشان هستند و هم مردم را در جایگاهی قرار می‌دهد که نمایندگانی اصلح و امانتدار انتخاب کنند.

اعلایی با بیان این مطلب که هم کمیت و هم کیفیت حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است، افزود: مردم اکنون در تعیین منتخبان خود دقت بسیاری دارند، آن‌ها در مورد افرادی که تازه وارد عرصه انتخابات شده‌اند برنامه‌ها و رویکرد‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و در مورد افرادی که سابقه نمایندگی مردم را داشته‌اند میزان سلامت، همراهی با مردم و فعالیتشان در جهت منافع مردمی را ملاک انتخاب قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.