مرغداری ۱۶ هزار قطعه‌ای هنرستان کشاورزی بردسیر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سومین روز از دهه فجر افتتاح شد.

رضا  رضایی در آیین افتتاح مرغداری ۱۶ هزار قطعه‌ای هنرستان کشاورزی شهرستان بردسیر که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد، گفت: فعالیت ۳۸۲ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار دانش در استان کرمان، یکی از مهم ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش یکی از مهم ترین رویکرد‌هایی آموزش و پرورش استان کرمان است از تحصیل بیش از ۴۳ درصد دانش آموزان دوره متوسطه دوم استان در هنرستان‌ها خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: استان کرمان در زمینه هدایت دانش آموزان به سمت رشته‌های فنی با پوشش جز استان‌های برتر کشور است.

وی  بر اجرایی سازی آموزش همراه با تولید در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش تاکید کرد و گفت: تولید ۷۵ تن گندم در هنرستان کشاورزی بردسیر در تابستان ۱۴۰۲ قابل قدردانی و بی نظیر است.

رضایی از تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان با اعتباری بالغ بر ۱۶۴ میلیارد تومان در ۲ سال اخیر خبر داد.

مرغداری ۱۶ هزار قطعه‌ای هنرستان کشاورزی شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سومین روز از دهه  فجر افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.