کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنان فعل خواستن و اعتماد به نفس را در زمین به خوبی اجرا کردند و توانستیم بازی را برگردانیم.

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی برابر تیم ژاپن و صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: وقتی اعلام پنالتی شد من به کنار زمین آمدم. کریم انصاری‌فرد به من گفت برو پنالتی را خودت بزن.

او افزود: می‌دانستیم بازی سختی می‌شود. خوشبختانه با تمام وجود بازی کردیم و بازیکنان فعل خواستن و اعتماد به نفس را در زمین به خوبی اجرا کردند و توانستیم بازی را برگردانیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: بین نیمه با بازیکنان صحبت کردیم، گفتیم به مردم بدهکاریم و نیمه دوم با قلب‌مان بازی کردیم و اکنون مردم ایران در کشورمان و تمام اقصی نقاط دنیا خوشحال هستند.

او خاطرنشان کرد:‌ من با تمام وجود پنالتی زدم. فشار ۹۵ میلیون ایرانی را روی دوش‌هایم احساس می‌کردم و خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
حلالتون باشه دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
پاینده باشی پسر محجوب وسر ب زیر دمت گرم سالاری ب مولا
Iran (Islamic Republic of)
پریساطباطبایی
۱۹:۳۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
به نظر من ایران مقتدرو بدون ترس از حریف بازی کرده‌ام طوریکه درعرصه صنعت دفاعی ‌‌‌و فضایی پیشرو و پیشتازی با وجودتحریم‌اماهرگزتسلیم نشدیم وبا اقتدارپرچم را بالابردیم‌ امروزهم همان مسیر و همان حرکت را طی کردیم و ثابت کردیم به قول شهیدسلیمانی ما مردمیدانیم‌ و این نماد اقتدار ایران و ایرانی است و میگوید ایرانی هرگزنمیبازد
آخرین اخبار