رئیس ستاد انتخابات استان البرز با تاکید بر قانونمندی اقدامات مرتبط با انتخابات از امکان استفاده نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از سوم تا دهم اسفند از امکانات موجود خبر داد.

مرتضی ولی پوری با اشاره به اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و نگاه جدی‌تر قانونگذار به موضوع تبلیغات انتخاباتی نامزدها، گفت: پیش بینی تشکیل هیأت استانی بررسی تبلیغات به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره مندی یکسان نامزد‌ها از امکانات دولتی و عمومی زیر نظر هیأت اجرایی مرکزی انتخابات صورت پذیرفته است.
 
وی ادامه داد: رعایت مفاد قانون تبلیغات از سوی نامزد‌ها و نمایندگان قانونی آنها، احزاب و گروه‌های سیاسی، رسانه‌های رسمی دارای مجوز و تشکل‌ها و جبهه‌های سیاسی لازم الاجرا خواهد بود.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: به منظور ایجاد عدالت در امر تبلیغات، امکانات و تسهیلات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها  درچارچوب قانون و در موعد مقرر در اختیار نامزدها قرار خواهد گرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.