کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار ۲۸.۰۲۸ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازار امروز در شرایطی کار خود را به پایان رساند که اکثر نماد‌های معاملاتی مثبت بودند واکثرا نماد‌هایی که در دو هفته هیجانی اخیر افت قابل توجه داشتند مورد استقبال قرار گرفتند، همین امر موجب شد تا شاخص کل و شاخص هم وزن روز خوبی را پشت سر بذارند.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: انبوه سازی، املاک و مستغلات ۱۲۰ میلیارد وخودرو و ساخت قطعات ۵۶ میلیارد تومان گرو‌های مورد توجه بازار با بیشترین ارزش معاملات بودند. بورس فعلا با رونق مد نظر خود فاصله دارد، اما امید دارد که بخشی از اُفت اخیر را جبران کند.

وفایی می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۲۸.۰۲۸ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است. در پایان معاملات روز جاری ۷۵ نماد در سقف قیمت روزانه با صف خرید ۳۷۰ میلیارد تومانی روبرو بودند و ۳۳ نماد در کف قیمت روزانه با صف فروش به ارزش ۱۵۴ میلیارد تومان کار خود را دنبال کردند. در نهایت در معاملات روز جاری شاخص کل با ۳۸۱۲ واحد رشد به ارتفاع ۲ میلیون ۱۱۱ هزار واحد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار