قربانعلی پور گفت: خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی به بیماران خاص با حضور متخصص در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شیراز ارائه می‌شود.

علیرضا قربانعلی پور مدیر بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: خدمات دندانپزشکی یکی از چالش‌های سلامت برای بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی بوده و بسیاری از این افراد به علت نبود تمکن مالی، برای دریافت این خدمات با چالش رو به رو هستند.

او با اشاره به ارائه خدمات این مرکز در کلینیک دندانپزشکی با تعرفه دولتی به بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، افزود: خدماتی مانند دندانپزشکی تحت بیهوشی، عصب کشی، دندانپزشکی اطفال، ترمیم و روکش از سوی متخصصان در این مرکز ارائه می‌شود. 

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع) با اشاره به فعالیت دو یونیت دندانپزشکی با لوازم مورد نیاز در این واحد دندانپزشکی، ادامه داد: در حال حاضر یک متخصص اطفال و یک متخصص ترمیمی در این مرکز دندانپزشکی، به مراجعان خدمت رسانی می‌کنند.

قربانعلی پور با بیان اینکه مرکز دندانپزشکی بیمارستان امیرالمومنین (ع) روز‌های شنبه و دوشنبه هر هفته در نوبت صبح آماده خدمت به مراجعان است، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک خدماتی مانند عصب کشی دندان نیز به بیماران ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار