رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور به مشهد که بامداد امروز، شنبه رخ داد ۱۵مصدوم برجا گذاشته است.

سید حمید حسینی گفت: این حادثه بامداد امروز رخ داده است که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس‌های پایگاه‌های چشمه خسرو، قدمگاه و امام رضا(ع) از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه‌های بینالود و ملک آباد از اورژانس مشهد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ابتدا تمامی مصدومان خدمات فوریت‌های پزشکی را دریافت کردند و سپس توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اشاره به افزایش حوادث ترافیکی در شرایط برف و یخبندان، گفت: پرهیز از رفت و آمد غیرضروری، استفاده از زنجیرچرخ، اطمینان از سلامت وسیله نقلیه بویژه لاستیک ها و رانندگی با احتیاط وقوع حوادث ترافیکی را کاهش می‌دهد.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

 

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.