دستاورد‌های ۱۳ سال کار خیر «منوتو»!

درحالی در تقسیم کار رسانه‌های ضدایرانی، منوتو وظیفه تغییرسبک زندگی را برعهده داشت که مدیران این شبکه معتقدند آن‌ها «بانی امیر خیر» بودند!

ای کاش مرجان و کیوان عباسی که این همه سال از شبکه منوتو پشتیبانی کردند، می‌گفتند که بانی این امر خیر «حامی شبکه منوتو» چه کسی بوده است؟» این افسوس و دغدغه مجری یکی از شبکه‌های ضدانقلابی است که در واکنش به پایان رسیدن شبکه منوتو مطرح کرده است. اما سؤال اینجاست؛ کدام امر خیر؟! 

شبکه منوتو یکی از پربازدید‌ترین شبکه‌های ضدانقلابی بود که بیش از ۱۳ سال پیش با تله شادی و سرگرمی، با شعار «شبکه خانواده وفرهنگ» شروع به کار کرد. همچنین با ساخت برنامه‌هایی مانند بفرمایید شام، شعر یادت نره، منوتوپلاس، سالی‌تاک، استیج، شب جمعه و... سعی در ایجاد سرگرمی و با استفاده از جذابیت‌های جنسی سعی در جذب مخاطب کرد.

اما رفته رفته با ساخت برنامه‌هایی مانند روبه‌رو، اتاق خبر، و در این اواخر امید am، آن روی سکه خود را رو کرده و چهره و نیت اصلی خودش را نشان داد. حتی در یک سال اخیر تمام برنامه‌های سرگرمی منوتو تبدیل به محفلی برای بیان دغدغه‌ها و خواسته‌های سیاسی این شبکه ضدانقلابی شده بود.

رسانه منو تو

هزینه‌های میلیون‌دلاری بهایی‌ها؛ برای ارتقا فرهنگ ایرانی‌ها!

کیوان عباسی ایرانی‌زاده‌ای بهایی است که در استرالیا به دنیا آمده و سالیان سال در اسرائیل تحصیل کرده است. او با همکاری همسرش «مرجان عباسی» شبکه منوتو را راه‌اندازی و مدیریت می‌کردند، اما هیچوقت به صورت دقیق مشخص نشد که چرا افرادی که در ایران به دنیا نیامدند و هیچ بویی از فرهنگ ایرانی - اسلامی نبرده‌اند باید برای ارتقا فرهنگ ایرانی تلاش کرده و ماهانه میلیون‌ها دلار برای ساخت برنامه‌هایی در این راستا هزینه کنند؟ تلاشی چندین ساله که برخی دیگر از مجریان ضدانقلابی آن را مسئله‌ای خیر تلقی می‌کنند. اما کدام امر خیر؟

نخست وزیر اسرائیل

هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی‌گیرد!

منوتو چندین سال به شعار خود یعنی «خانواده و فرهنگ» پایبند ماند و به طور نامحسوس در طولانی مدت با عادی سازی برخی از مسائل از طریق ساخت برنامه‌های مفرح و پر رنگ و لعاب، سعی در تغییر فرهنگ و سبک زندگی ایرانی- اسلامی داشت. اما این پروژه را آهسته پیش برد تا مخاطبان این شبکه متوجه تغییر در سبک زندگی خود نشوند. 

این در حالی است که مخاطب هدف این شبکه، «مادران و زنان» جامعه ایران که پرورش دهنده نسل آینده این جامعه‌اند، بودند و منوتو با اضافه کردن چاشنی‏‌هایی از جمله آشپزی، طنز، رقص، مسائل پزشکی و... به جذب مخاطب هدف خود پرداخت. اما حامیان این شبکه از اینکار چه سودی بردند؟ هدفشان از ساخت این برنامه‌ها و جذب مخاطب چه بود؟

مجری های منوتو

سگ میارم، اما بچه نه!

سگ‌گردانی و فرهنگ جایگزینی سگ و حیوانات خانگی به جای فرزند در خانواده‌های ایرانی، یکی از دستاورد‌های شبکه منوتوست که سال‌ها برای جا انداختن آن زحمت کشیده و هزینه کرده است. منوتوپلاس و سمت نو از جمله برنامه‌های این شبکه ضدانقلاب بودند که در جااندازی این فرهنگ غیر ایرانی ممارست و تلاش کرده‌اند.

سیاست منوتو از ابتدا برای جا انداختن این فرهنگ، کم هزینه جلوه‌دادن نگهداری از حیوانات نسبت به فرزندآوری بود به طوری که بار‌ها افراد به اصطلاح کارشناس در این برنامه اعلام کردند هزینه نگهداری از یک حیوان بسیار کمتر از بچه است. حتی یکی از این کارشناسان مدعی بود که مسؤولیت نگهداری از سگ کمتر از بچه است. تا زمانی که سگ هست چرا باید مسؤولیت یک انسان را پذیرفت؟

 

در حالی که هزینه غذای یک سگ در ماه، میلیون‌ها تومان است. کافی است که یک سر به خیابان‌های شهر تهران بزنید آن وقت از تعداد فروشگاه‌های پت شاپ و حیوانات خانگی شگفت‌زده خواهید شد. حمایت از سگ‌ها و حیوانات ولگرد در اطراف شهر‌ها هم از دیگر کمپین‌های این شبکه بود که نتیجه آن گزیدگی تعدادی از هموطنان توسط این حیوانات است.

عزیزم! بفرمایید شام پ ا‌ی ن...

 یکی دیگر از برنامه‌های پربازدید منوتو «بفرمایید شام» بود که در ظاهر دوستی و رقابت بر سر ۱۰۰۰ پوند یا دلار آمریکا را به نمایش می‌گذاشت. این برنامه که توسط کارشناسان و مجریان بهایی این شبکه برای مخالفت با قوانین جامعه اسلامی تدارک دیده شده بود، با سرو مشروبات الکلی، طبخ غذا با انواع نوشیدنی‌های الکلی و در مواردی تمسخر زیرکانه شرکت‌کننده‌های این برنامه که تمایلی به خوردن این نوع از نوشیدنی‌ها نداشتند تلاش زیادی برای عادی سازی این کار کرد.

بفرمایید شام

آموزه‌های منوتو به جوانان ایرانی: «برو عشق و حالتو بکن!»

احترام به بزرگتر‌ها خصوصاً پدر و مادر در جامعه ایرانی- اسلامی یک ارزش است، اما مجریان شبکه منوتو احترام و مراقبت از پدر و مادر را یک تقدس‌گرایی می‌دانستند و به جوانان ایرانی می‌گفتند: «برو عشق و حالت رو بکن، چرا باید، چون پدر و مادر بزرگت کردن نسبت به آن‌ها احساس مسؤولیت و عذاب وجدان داشته باشی؟!» تا شاید از این طریق بتوانند بنیان خانواده ایرانی سست کرده و فرهنگ غرب را جایگزین فرهنگ ایرانی - اسلامی کنند.

«زن_زندگی_آزادی» شعار ناکام بهایی‌ها

این شبکه با هدف قرار دادن ارزش‌های اسلامی و استفاده از مجری‌های زن گریم شده سعی زیادی در ترویج فرهنگ بی حجابی داشت. همچنین او از ابتدا با شگرد سخت جلوه دادن حجاب برای زنان و مانع بودن آن برای پیشرفت دختران تلاش کرد تا مردم را به این باور برساند. این شبکه بهایی که برای «از سر برداشتن حجاب زن‌های ایرانی» سرمایه گذاری زیادی کرده بود، با آغاز جنبش شکست خورده «زن زندگی آزادی» ماهیت ضد دینی خود را بیشتر افشا کرد.

مجری منو تو

این موارد تنها بخشی از خوابی بود که دست اندرکاران شبکه منوتو برای خانواده‌های ایرانی دیده بودند؛ شبکه‌ای که در آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعطیل شد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۵:۰۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مطالب رو خواندم ، تلویزیون نمی بینند ولی مطمئن هستند برنامه هاش بده
تورم باعث ازدواج نکردن هست ، ولی فرزندان پولدارها ازدواج نمی کنند و ازدواج در خانواده های معمولی خیلی بیشتره
بچه دار نمی شوند چون تورم و گرانی اداره بچه رو هیر ممکن کرده ولی در مناطق محروم و استانهای محروم نرخ موالید بالاتره و پول دارها سگ نگه میدارند.
خانواده های معمولی و گاهی مستضعف پدر و مادر را روی چشمشان نگه میدارند و پولدارها می برند گوشه آسایشگاهها رها می کنند
میهمانی های پر از عشق و محبت و البته ساده در خانواده های معمولی و مستضعف، و میهمانی های پرخرج و مسرفانه و بعضا با سرو نجاستی مثل الکل و مشروب و فساد اخلاقی در بین پولدارها
و......
بعد مینویسه من و تو نقشی در این همه گرفتاری نداره . چی بگیم والله . از بس برخی ماله کش هستند روی نجاست کفار ضدانقلاب ، بنّاها هم دیگه قادر نیستند ماله بخرند از بس قیمتش بالا رفته....
United Arab Emirates
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
من تو به هدف خود که بی حجابی بود رسید برو شمال تهران ناف دخترها پیداست شرم نمی کنند انشاالله مشکل گرانی ومعیشت مردم حل شود وارامش بر مردم کشور عزیزمان ایران برسند ودغدغه هیچی نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
باعث بدبختی مردم شبکه منوتو
Iran (Islamic Republic of)
حسن برهانی
۱۰:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
بدبخت آدمهایی که عقل خود را به اینها می‌سپارند یک مشت آدم بی هویت که بویی از انسانیت وفرهنگ غنی اسلامی نبردن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
طبق فرمایش آقا,,, مهمترین جنگ ما جنگ رسانه هستش باید از فرمایشات ایشان استفاده کنیم در راه زندگی شبکه های بیگانه هدف بر تجمل گرایی و هرزگی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
اونا ک بودجه شون رو از دشمن میگرفتن و تکلیفشون هم مشخص بود
چرا مسئولین فکری بحال مسکن و ماشین نمیکنن؟ چرا با پول لندکروز باید پراید مدل ۸۰ سوار بشیم؟ تا کی باید پشت شعار دشمن دشمن منافع مملکت و مردم به تاراج بره؟ چرا کسی مافیای خودرو رو جمع نمیکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
کاملا درسته همش به جاهای دیگه کار دارن من وتو بره به جهنم شما از ایران بگو از این همه گرانی از سختی معیشت از کرایه خانه ها از هزینه مدارس از هزینه دکتر و دارو از هزینه خوراک و تقلبی بودنشان از ورود این همه مهاجر وکم بود کار وکم بود آب و کمی حقوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
خداراشکر انشای اله تا ۲۲ بهمن آینده همه این شبکه های مزخرف به خودداری خودشون رهسپار بشن وبوی تعفن کارها ورفتارهای ننگینشون از ذهن هموطنان عزیز ما بیرون رود.وبه خوکدانی شبکه های دیگر سرنگون شوند.مثل منو تو...وعطر خوش شهدای کشورمون بخ مشام فرزندان میهنمان برسد وقدرشناس بزرگان و شهدای پاک مملکتمان باشند آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
رفتن به گوه خوردن خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
عده‌ای کثافت و نجس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خوب شد تعطیل شد یه مشت هرزه ووطن فروش وهمجنس باز روجمع کردن دورهم که بشن الگو وسرگرمی خانواده نجیب ایرانی .این سرزمین وجب وجبش مدیون خون بهترین وپاک ترین انسانهاییست که برای حفظ این خاک خون دادن وشهید شدن .اونوقت این ازخدا بیخبرای نانجیب حتی افت داره به زبان فارسی صحبت کنن ومن وشمای ایرانی بشینیم برنامشونو ببینیم.
Iran (Islamic Republic of)
Habib
۱۳:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
شبکه موساد بودجه جنگ نداره من تو رو تعطیل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خاک توسرشون شکست خورده های عقب افتاد ه
هزارتا برنامه ام بسازن نمی تونن به ایرانی جماعت حریف بشن شاید بعضی ازایران ها یه مدت پیرو اونا باشن ولی درنهایت بازدشمن شکست می خوره
زنده باد ایران وایرانی ودرود برمردم عزیز وفهیم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
من وتو کاملا مشخص بود خوب نیست . ولی از صدا وسیمای خودمون انتظار داشتیم مردمی باشه که نیست وفقط کلی پول بیت المال داره حرام میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
همتون سر کاری...
Iran (Islamic Republic of)
مروک
۱۲:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
شبکه ی من و تو خیری تو نداشت جز فتنه چیزی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
اهد
۰۹:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
هرچه زنهاو دخترقشنگ بودن جذب میکردن مجری میذاشتن که جلب توجه مردها وجوون ها بشه هرچی بد قیافه زوار در رفته پشت صحنه کامپیتوروووو کلی نیرو زن جذب میکردن نه مرد خوب شد جم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
من وتو خیرش کجا بود جز فتنه چیزی نداشت خدا را شکر به درک واصل شدند
Canada
ع ا ز
۰۱:۳۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
با تشکر از شما که فقط بخشی از اهداف مخرب بهائیهای مخرب جامعه ایران را به قلم خود آوردید و انشاالله بیشتر از اینها اهداف کثیف بهائیهای مخرب جامعه ایران را بنویسید جهت ادامه دیگر از اهداف کثیف بهائیها با همکاری مسیح علینژاد همان جا انداختن ازدواج سفید بود بین دختران و جوانان که خیلی از خانواده ها سر همین موضوع ازدواج سفید یا از هم پاشیده شدن و یا منجر به اختلافات خانواده در درون شد و که این موضوع اصلا با شخصیت هیچ فرهنگ خانواده های ایرانی سازگاری نداشت و یا توسط دختران و پسران بهائیها چه در داخل ایران طوری فیلم و کلیپ میساختند که نشان بدهند از بدی اقتصاد دختران در سن های مختلف رو به فحشا در کنار خیابانها آوردن مو اینکه قبلآ در مورد معیشت ایران فیلمهای ساختگی خودشان را پخش میکردن و برنامه سازی و در نهایت هم برای اینکه بگویند چقدر از جامعه ایران مطلع هستند کلیپهای خودشان را پخش میکردن .با تشکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
خدا در آتش جهنم شما را بسوزاند ولی این شیطان ها دست از پا نمیشینند و با فرقه های دیگری سعی در نابودی پاکی میان مردم دارن و نتیجه چند سال جنگ نرم اینها هم شده وضعیتی که امروز در کوچه و خیابان میبینیم و تغییر فرهنگی که ایجاد شده مردم ایران باید بیش از پیش حواسشون را جمع کنند و وحدت را میانشون از بین نبرند و اگه ایران هم کشوری ضعیف بود قطعا آمریکا و اسرائیل به ایران همون بلایی را می‌آوردند که الان بر سر مردم مظلوم فلسطین میارن با توکل بر نام عظیم خداوند رحمان انشالله نابودی این پست فطرت ها و لاش خور ها نزدیکه و اینها مانند کفی بر روی آب اند. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
کار شبکه های آن طرفی معلومه نفاق و خراب کاری .ولی صدا وسیما هم هیچ همکاری با ملت ایران ندارن ومردم را جذب نمی کنه تا کمتر جذب ماهواره بشن مثلا خود ما ماهواره نداریم ولی خدا وکیلی کدام برنامه یا فیلم صدا وسیما دیدنیه ؟ غیر از بعضی سریالهای قدیمی تر. که کلی تکرار شده مثل سریالهای عطاران مثل دیپلمه ها
Iran (Islamic Republic of)
ییلماز باقری
۱۶:۰۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
خداوند در قرآن کریم می فرماید :《اگر دین خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری می‌کند در سوره دیگر قرآن می فرماید :《شیطان همواره بر آنها مسلط شده و آنهارا از مسیر راست می راند و آنها (کافران،منافقان،مشرکان و....) حزب شیطان هستند بدانید حزب شیطان زیان کارند و در سوره دیگری می فرماید:《آنها همواره نقشه های بد و پلیدی می‌کشند اما آنها هرگز موفق نخواهند شد و به هدف خود نمی رسند و عذاب دردناکی در انتظار آنهاست 》. در سوره دیگری نیز می‌فرماید:《مکرو حلیه نکنید که خداوند مکران برتر است و در سوره دیگری می فرماید :《حق آمد و باطل نابود شد آری همواره باطل در نابود شدن هست》. این آیات های مقدس قرآن در واقعیت آمدند نشان دهنده این است که سربازان شیطان همواره در حال شکست خوردن هستند و تعطیلی این شبکه نجس در ایام الله دهه فجر و پيروزي انقلاب اسلامي نشانگر آن است که کافران و منافقان در حال نابود شدن هستند و انشالله با ظهور آقا امام زمان (عج) تمامی ظلمانی و مستکبران جهان نابود خواهند شد و لوث وجود آنها از بین خواهد رفت الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
من وتو.بهایی های خودفروش ومنافقین اواره وسلطنت طلب های پادو.که.عددی نیستند حتی.ما ایرانی های وارث ومالک ایران بزرگتر از تاریخ شاخ گاومیش های امریکایی وگردن کفتارهای انگلیسی شکسته ایم
Iran (Islamic Republic of)
وطندوست
۱۵:۱۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
خدا شکر صدای شیطان خاموش شد امیدوارم برای همیشه خفه بشن
امین یارب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
ان شاالله استکبار نابود می شود انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد. انشاالله??????????
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۱۵:۱۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
این شبکه که تکلیفش معلومه و یک شبکه گمراه کننده ست.اما ای کاش اینقدر که در رسانه ها به تحلیل فعالیت‌های این شبکه می‌پرداختین ، کمی هم درمورد نخبگان و فارغ‌التحصیلان دکتری که بیکارهستند هم ایراد سخن میفرمودید....حیف حیف...
Iran (Islamic Republic of)
دایان
۱۵:۰۹ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
تمام عوامل و مجریان و کارگردانش و... ان شاءالله رسوای دو عالم بشن بس خون به ناحق ریختن
فکر کردن ما انقلابمون و به راحتی به دست آوردیم که به راحتی هم از دست بدیم
آه خونواده های شهید اینا رو بس است.
Iran (Islamic Republic of)
از طرف خانواده شهید
۱۱:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
شهدا جان خود را فدا کردن تا ایرانی آباد ایرانی مستقل داشته باشیم نه مثل الان خشکسالی وهجوم این همه مهاجر .و خواست آنها آرامش و آسایش ایرانی بود که الان گرانی و گرانی وگرانی وبیکاری بخاطر همین مهاجرین آسایش نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۷:۵۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
چقدر فرهنگ و بنیه ی فکری سستی دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
یادمه وقتی می‌گفتیم که این شبکه بهایی وابسته به رژیم کودک کش اسرائیله و پشت این چهره های بزک کرده گرگی پنهان است عده ای میگفتن اینها توهم توطئه دارند! خوب الان مشخص شد توهم نبود واقعیت بود. اگر اعتراف کردی که هیچ ولی اگر با همه این ادله روشن باز هم دلت آنها رو میخواد به خودت شک کن.
Iran (Islamic Republic of)
Javid Iran 313
۲۲:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
خداروشکر عامل صدها اختلاس مولتی میلیارد دلاری از بین رفت و فساد اداری و اقتصادی و تورم سه رقمی و ضعیف ترین پول جهان و مسئولان دروغگو و گرانی و ... دیگه وجود ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
خطیر شاهی
۲۲:۰۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر الیهود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیست و طاغوت، نه مرگ بر یهود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر اسراییل و آمریکا روسیه و چین وافغانستان و انگلستان که باعث بدبختی وغیره در ایران شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
دستاورد‌های ۱۳ سال کار منوتو همین جوانان بی حجابی هستند که هر روز در خیابان میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
درسته ولی خدا وکیلی اختلاس ها دست آورد کجاست گرانی وبیکاری دست آورد کجاست . مجردی جوانان که بخاطر گرانی وکرایه های بالاست دست آورد کجاست شبکه من وتو رفت به جهنم . مشکلات ایران را چه کسی وکی حل می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
برن به درک
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۲۱:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
خداروشکر، برن به جهنم...
13 سال تمام با فرهنگ و هویت ایرانی بازی کردن
Iran (Islamic Republic of)
اتی
۲۱:۲۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
خیلیاش به حقیقت پیوست ها نمیبینید ؟؟؟مثل همین سگ گردانی وبی حجابی پس الکی فاز پیروزمندانه به خودتون نگیرید??????
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۹:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بهایی های بی ناموس همه کاره و خطرماکن . نباید ازشون غافل شد . اینها بزرگانی چون طیب و تختی را کشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بعداز سالها تجربه به این نتیجه رسیدم انچه نشان میدن واقعیت نداره سالها باید بگذره و نتیجه کار ببینی تا متوجه بشیم هدف از کارشون چی بوده.متاسفانه هدف همیشه نوجوان ها بوده..مسئولیت نسلهای اینده سختتر هست و باید سخت مراقب باشیم اسیبی به کشورمون وارد نشه و تلاش کنیم کشور دست مسئولین سخت کوش و با وجدان باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
در آینده . یعنی الان نباید دست مسئولین سخت کوش باشه ؟ ای کاش الان اینقدر مسئولین کار وتلاش می کردن که جوانان کمتر ماهوار ه می دیدن و بیشتر فکر کار و تشکیل خانواده بودن ولی حیف که گرانی و بیکاری و یا حقوق کم و هزینه های بالا نمیذاره و یا این همه وارد کردن جنس های بنجل چینی که بازار ایران را گرفته و. ورود این همه مهاجر که کارها را در دست گرفتن ایران
Iran (Islamic Republic of)
محمداسماعیلی
۱۸:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
با سلام.هیچ کس و گروهی نمی تواند فرهنگ زیربنایی را تغییر دهد از زمان قاجار انگلیس ها سعی داشتند بهاییت کثیف را جایگزین فرهنگ ناب تشییع کنند که خدا شکر نتوانستند .تاریخ گواه آن است.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
خدا رو شکر با جشن پیروزی انقلاب منوتو هم به زباله دان تاریخ به اربابان دزد و غارتگری خاندان پهلوی پیوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ولی چه نقابی زدن اومدن..بعد همه غلطی کردن.ننگ بر خائن وطن فروش.برید بجهنم ..شماها رفیق دشمن مردم این خاک و ایران هستید.برا پول آدم هرکاری نمیکنه.ادم البته ن شماها...شرم بتون.شریک قاتل ها و جنایاتی که شد هستید..مثل شما ها زیاد اومدن و رفتن ..بازم همینه اونکه ماندگار هست یک ملت شریف نجیب و ایران عزیز و ملتی که ۴۵ سال استعمار و استثمار غرب و شرق رو ریخت تو زباله دان.مثل شماها که با رنگ لعاب برا فریب اومدید ولی رفتید بدرک...هر کسی علیه کشورش باشه همجا دنیا منفور و تفاله ایی حساب میشه
Iran (Islamic Republic of)
لک
۱۴:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
به امید نابودی حامیان شبکه من و تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
برن به درک قالتاقهای بیشرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
همین طوری نمی آیند و اینچنین تلویزیون و شبکه با برنامه های ضد فرهنگ و دین و کشور بسازند، آن ها هم با بررسی می دانند که چقدر از افراد و خانواده های جامعه طرفدار این نوع فرهنگ هستند، این شبکه ماموریتش فعلا پایان یافته ولی عوامل و دست اند کاران آن در جایی دیگر دوباره به شکل دیگر شروع خواهند کرد روی حماقت و جهل خیلی ها حساب باز کردند، هستند کسانی که عاشق این ها باشند، لعنت الله بر دشمنان دین و اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
نگران نباشید اونا مثل ما منفعل نیستن زود با یه شبکه و یه اسم جدید برمی گردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
جالبش اینه که وقتی منوتو تصمیم به تغییر فرهنگ زن ایرانی گرفت مسوولان ما هیچ راهبردی برای مقابله مثلا ساخت برنامه های خوب جهت ارتقاء فرهنگ زن ایرانی نداشتند و ندارند.
مشکل امثال شبکه منوتو نیست مشکل ضعف در سیستم داخل است که توان مقابله را ندارد یا حوصله مقابله را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ايراد نداره بزار برن كمي استراحت بكنن خيلي خسته شدن واقعا آره واقعا
اينا دونبال اغتشاش در ايران بودن ولي بجان خودشون افتاد خدا را شكر
چاه مكن بهري كسي اول خودت بعدا كسي.
كسي كه از اسراييل پول كثيف بگيره بهتر از اين نميشه.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تلاش برای تغییر سبک زندگی رو قبول دارم
اما اونا ارزش های غربی رو کاملا واضح تبلیغ می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تو این کشور ایرانی هایی هم هستن که مسلمان نیستن و عاشق ایران و فرهنگش هستن که اتفاقا تعدادشون هم کم نیست ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
چون آدم بودن ربطی به دین نداره . چه بسا مسلمانی که کلاه بردار وطمع کاره مثل صاحب کارهایی که به غیر ایرانی کار میدن فقط وفقط برای منافع شخصی ولی کسانی هستن مثل صاحب خانه های که به مستاجر رحم می کنند گاهی کرایه ماه اسفند را بخاطر شب عید می بخشند یا برای تمدید خیلی کم اضافه می کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
چه دستاوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تعطیل شدن رفت
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
انشاالله تعطیلی صداوسیما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
دستاورد ها خودتون چی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۰۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
باز شروع شد؟ چی گیرتون میاد از اینهمه جبهه گیری و مخالف گویی؟ حالا همین اگه برعکس بود چی می گفتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
هیچی .که اگه بود ماهواره کمتر بود
India
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بزودی برمیگرده نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
خدا ازشون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
خوب شد که تعطیل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
خدا لعنت کند هر کسی که اشاعه دهنده فساد و تباهی است ، کور وکر هستند و خدا را نمی بینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
الان کسی تلویزیون نگاه نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
خراجی
۱۴:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
به درک به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
اتفاقا اکثراً تلویزیون نگاه می‌کن.یکسری نو کیسه تازه برق گرفتن و انشعاب و بی اصالت ماهواره نگاه میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بابا تعطیل شدن رفتن دیگه دست از سرشون بردار
Iran (Islamic Republic of)
خراجی
۱۴:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
باید محاکمه بشن به همی سادگی که نیست بسی خونهای به ناحق توسط اینها بر زمین ریخت و چه بسیار خانواده هایی که یتیم شدند بی پدر و بی مادر شدند خلاصه گناه این شبکه و مجریانش کم نیست و باید مجازات شوند و می شوند ان شاالله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
الحمدلله سرنگونی اینها را دیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
بابااااا از منظر سرگرمی بهش نگاه کنین...همین
آخرین اخبار