امام جمعه خاش گفت: طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام و دولت بوده، بنابراین همه مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.


حجت الاسلام غلامرضا دهقان  در حاشیه دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: شرکت پرشور در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و نیز حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفند نشان دهنده اتحاد، همدلی و انسجام ملی ایرانیان بوده و مردم و مسوولان شهرستان خاش نیز همزمان با سراسر کشور به این برنامه‌ها اهمیت می دهند.

وی بیان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری باید عرصه حضور آگاهانه مردم در صحنه باشد و یقین داریم مردم منطقه پرشورتر از سالهای گذشته در انتخابات آتی حضور پیدا می کنند.

امام جمعه خاش از اجرای باشکوه برنامه نواختن زنگ انقلاب و اهمیت دادن مسوولان به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این منطقه قدردانی کرد و ادامه داد: حضور مسوولان در جمع مردم و اجرای برنامه‌های دهه فجر با مردم محوری مورد تأکید بوده و به مدیران توصیه می کنیم، بیش از پیش به فکر خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم و ارتقای شاخص‌های رضایتمندی شهروندان باشند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز گزارشی از اقدامات دولت در این منطقه ارایه داد.

رژه موتوری خودروهای نیروهای مسلح، اداری و دستگاههای امدادی و خدمات رسان، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان و دیدار مسوولان با امام جمعه خاش از مهمترین برنامه‌های اجرا شده ویژه دهه فجر در این شهرستان بود.

برچسب ها: امام جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار