نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انقلاب اسلامی را انقلابی الهی و معنوی خواند که استقلال از مهمترین برکات آن برای ما بوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، از انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی اسلامی، الهی و معنوی یاد کرد که با اتکا به پروردگار و در ادامه راه انبیا و اولیا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تمام کسانی‌که در انقلاب پای کار بودند در راه خدا به میدان آمدند، افزود: این انقلاب طی ۴۵ سال گذشته برکات معنوی، مادی و عمرانی فراوانی برای ما به همراه داشته است.

خطیب جمعه کرمانشاه استقلال را یکی از برکات غیر قابل قیمت‌گذاری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در دوران پهلوی از نظر صنعتی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و خصوصا دفاعی و نظامی کاملا وابسته بودیم و بیشتر امور در دست مستشاران خارجی بود.

غفوری افزود: امروز به برکت انقلاب به چنان استقلالی رسیده‌ایم که نه تنها نیاز خود را تامین می‌کنیم، بلکه مشتری‌ها صف کشیده‌اند از ما موشک و پهباد بخرند و برای آن‌ها ماهواره به هوا پرتاب کنیم.

وی تاکید کرد: در عرصه استقلال سیاسی نیز به چنان جایگاهی رسیده‌ایم که مستکبرین دنیا جرات نمی‌کنند جز ادای احترام چیزی درباره ما مطرح کنند و به ما التماس می‌کنند جلوی نیرو‌های محور مقاومت را بگیریم.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: امروز در همین استان کرمانشاه به جایگاهی رسیده‌ایم که قریب ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان داریم که جوانان در آن مشغولند و ۲۰ محصول انحصاری تولید می‌کنند.

وی روز‌های نیروی هوایی و فناوری فضایی را تبریک گفت و از دستاورد‌های کشور در زمینه پرتاب افتخارآفرین ماهواره‌ها یاد کرد و افزود: امروز چنان تسلطی بر آسمان کشور داریم که جلوی هر حرکت و توطئه دشمن را می‌گیریم .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.