رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان قزوین از برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس فرآیند‌های انتخابات الکترونیکی خبر داد.

یاور عابدی مدیر دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قزوین در جلسه آموزشی تربیت مدرس فرآیند‌های انتخابات الکترونیکی، گفت: مرحله تست نقاط اخذ رای در استان به تعداد ۱۷۱۱ نقطه به همت کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به اتمام رسیده است.

وی افزود: نتیجه تست‌های انجام شده در استان نتیجه قابل قبولی است و انتظار می‌رود در روز انتخابات مشکل خاصی در این خصوص وجود نداشته باشد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه به اهمیت آموزش در انتخابات اشاره کرد و گفت: آموزش آشنایی با فرآیند‌های انتخابات الکترونیکی برای عوامل اجرایی انتخابات و کاربران فناوری اطلاعات در استان برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

عابدی بیان کرد: این دوره آموزشی ویژه مدرسان شهرستانی و کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان در راستای آشنایی با فرایند‌ها و آشنایی با دستگاه احراز هویت برگزار شده است.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قزوین یادآورشد: در این دوره ۲۳ نفر از مدرسان شهرستان‌ها و بخش‌های استان حضور داشتند که در این جلسه آموزشی با نحوه پیکربندی، تنظیمات و کارکرد دستگاه احراز هویت به صورت تئوری و عملی آشنا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.