نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: موفقیت و پیروزی‌های اخیر ما در حوزه هوا و فضا جهانیان را شگف زده و دشمنان انقلاب را نیز عصبانی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به فرا رسیدن روز فناوری فضایی، گفت: اتفاقا طی روز‌های اخیر نیز شاهد پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ثریا و سه ماهواره دیگر طی مدت ۲ هفته بودیم که علاوه بر آنکه جهانیان را شگف زده کرد، دوستان انقلاب اسلامی را نیز در همه جای عالم خوشحال کرد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی باعث عصبانیت دشمنان انقلاب شده، تاکید کرد: ما هم به آنان می‌گوییم آن قدر عصبانی باشید که از این عصبانیت‌ها بمیرید، چرا که سزای شما همان مرگ است، آنان، چون مرگشان را می‌بینند، عصبانی می‌شوند.

امام جمعه قزوین با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر که با بارش و الطاف الهی نیز روبرو شده، خاطرنشان کرد: سالروز بازگشت امام راحل بعد از سال‌ها تبعید و دوری از وطن به میهن اسلامی، چشم ملت ما را به آمدن آن حضرت روشن ساخت و انقلاب اسلامی نیز در آستانه پیروزی قرار گرفت تا جایی که پس از چند روز، ایشان در ۲۲ بهمن پیروزی انقلاب را کامل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: تا زمان انتخابات و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای، بایستی به طور مرتب حضور در پای صندوق‌های رای را به دوستان و آشنایان گوشزد کنیم، هرچند امروز همه وظیفه خود را بهتر می‌دانند، اما ما باید مبلغ مردم و انگیزه بخش برای حضور آنان باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان این روز‌ها خیلی کار می‌کنند تا مردم را پشیمان کنند، چرا که برای دشمنان ما مهم است که حتی یک رای هم کمتر به صندوق‌ها ریخته شود، اما از طرف دیگر برای ما و شما حتی یک رای بیشتر هم باید مهمتر باشد، انشاءالله همه با هم فرمان رهبرمان را اجرا می‌کنیم تا بار دیگر شاهد عزت و سربلندی میهن اسلامی خود و مردمان آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین به مساله اعتکاف و حضور باشکوه جوانان و نوجوانان در مساجد اشاره کرد و افزود: خدا را شکر امسال نیز توفیق داشتیم در مساجدی که اعتکاف در آن بود حضور پیدا کنیم و نوجوانان، جوانان و دانش آموزان را پرشورتر از سال‌های قبل پیدا کردیم و در عین حال نیز برخی جا‌ها هم اعتکاف ویژه دانش آموزان دختر و پسر هم بود، اعتکاف سال گذشته در قزوین با حضور یک هزار و ۲۵۰ نفر برگزار شد، اما امسال این تعداد به سه هزار و ۲۰۰ معتکف رسید، یعنی سه برابر و این مساله برای ما خیلی حایز اهمیت است.

وی یادآور شد: در جایی که دشمنان دایم در گوشمان می‌خوانند که جوانان ما از دین باز گشته اند، اما ما می‌بینیم که این جوانان در نماز‌های جمعه و اعتکاف هر سال نسبت به سال‌های گذشته حضورشان پررنگ‌تر و باشکوه‌تر است، آنان اینگونه تبلیغ می‌کنند تا ما به راهمان شک کنیم و موفقیت‌ها را نبینیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به سالروز ارتحال حضرت ابوطالب (ع)، مبعث رسول گرامی اسلام (ص)، سالروز فتح خیبر به دست حضرت امیرالمومنین علی (ع) و شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۵:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
وبر عکسش ضعیف بودن در تأمین حداقل های زندگی یک خانواده آنها را خوشحال کرده است