مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته، راهداران این استان عملیات رهاسازی برای ۸۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک انجام دادند.

روح‌الله غلامی اظهار داشت: افزون بر این نیرو‌های راهداری نسبت به اسکان موقت ۴۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری اقدام کردند.

وی افزود: همچنین از ساعت‌های اولیه آغاز بارش برف در پنجشنبه شب تاکنون نیرو‌های راهداری برف‌روبی ۹۰۰ کیلومتر از محور‌های رفت و برگشت ارتباطی چهارمحال و بختیاری را انجام داده‌اند.

غلامی اضافه کرد: در این مدت ۵۰۰ تن شن و نمک پاشی ازسوی نیرو‌های راهداری استان انجام شده است.


بیشتر بخوانید


وی با تاکید براینکه مردم از انجام سفر‌های غیرضرور خودداری کنند، بیان داشت: در زمان حاضر تمام محور‌های ارتباطی و گردنه‌های استان باز، اما با توجه به شرایط جوی تردد از این محور‌ها فقط با زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی و زمستانی امکان پذیر است.

غلامی تاکید کرد: بر اساس تصاویر دریافتی دوربین‌های نظارتی تصویر جاده‌ای و گزارش‌های رسیده از اکیپ‌های مستقر در راهدارخانه‌ها و گشت سیار در محور‌های ارتباطی بارش برف و باران را در تمام محور شاهد هستیم و راهداران در حال برف روبی هستند.

وی یادآور شد: رانندگان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها مطلع شوند.

غلامی ادامه داد: هم‌اکنون تمامی ۴۵۰ نیروی انسانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار