آقای رئیسی از نمایشگاه جدیدترین دستاورد‌ها و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندر عباس، بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی،رئیس جمهور امروز جمعه در روز دوم از دومین سفر استانی دولت مردمی به استان هرمزگان، با حضور در منطقه یکم دریایی صاحب‌الزمان در بندر عباس، از نمایشگاه راهیان پیشرفت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کرد.

رئیس جمهور در این نمایشگاه، از آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های فناورانه و دانش‌بنیان نیروی دریای سپاه، از جمله شناور‌های تندرو و موشک‌انداز نسل جدید نیروی دریایی سپاه، موشک‌های دریایی با برد‌های بیش از ۷۵۰ کیلومتر، پهپاد‌های دریایی برد بلند موشک‌انداز، بمب‌افکن، شناسایی و انهدامی، سامانه‌های راداری و جنگ الکترونیک و زیرسطحی‌های هوشمند و مدیریت‌پذیر از راه دور، بازدید کرد.

آقای رئیسی، همچنین از شناور پیشرفته و کاملا ایرانی شهید سلیمانی و شناور شهید ابومهدی المهندس که به تازگی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد نیز بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید، در سخنانی کوتاه با بیان اینکه پیام این نمایشگاه برای مردم عزیز، «ما می‌توانیم» و برای دشمن این است که شما هرگز نمی‌توانید، گفت: در این سال‌ها از دشمن دیده‌ایم که هر کاری علیه کشور ما از دست آنان برآمده است، انجام داده‌اند و اگر انجام نداده‌اند، نتوانسته‌اند.

آقای رئیسی در پایان، گفت: امروز دشمن توانایی ندارد علیه ما کاری انجام دهد و می‌داند که نیرو‌های ما، قدرتمند و توانمند هستند. امروز، قدرت نظامی، علمی و فناوری برای کشور ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
موشک هم شد نون شب؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام عکساش رو از کجا میتونم ببینم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
اسرائیل مثل سگ از ایران ترس دارد