طی مراسم با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی آقای هنربر به عنوان فرماندار جدید میانه منصوب شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید میانه با اشاره به انتخابات پیش رو بر لزوم تبیین دستاورد‌های نظام و دولت با بهره گیری از ظرفیت همه تریبون‌ها از جمله مدیران ادارات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و روحانیون برای جلب مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

آقای تراب محمدی امنیت، سلامت، مشارکت قوی و رقابت قوی را چهار مولفه چراغ راه انتخابات برشمرد و افزود: در جهت سلامت انتخابات از هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهیم کرد چرا که معتقد به رای ملت و رای آنان به عنوان حق الناس هستیم.

وی با بیان اینکه استاندار آذربایجان شرقی بر تدوین برنامه توسعه و پیشرفت اقتصادی شهرستان‌ها توسط فرمانداری‌ها تاکید دارد تعامل و جذب سرمایه گذار، فعال نمودن شهرک‌های صنعتی شهرستان میانه، پرهیز از پشت میزنشینی و در میدان عمل بودن، مردم داری و مشاوره با نخبگان شهر را از جمله انتظارات مدیریت استانداری از فرماندار جدید برشمرد.

گفتنی است در این مراسم محمدباقر هنربر به عنوان فرماندار جدید شهرستان میانه معرفی و از زحمات مسعود سعادتی فرماندار سابق و فرید قشلاقی در مدت ۶ ماه سرپرستی فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.