رهام ابوطالبی بار دیگر به عنوان رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان مازندران انتخاب شد.

اعضای مجمع، با ۲۴ رای از ۲۴ رای ماخوذه روهام ابوطالبی برای ۴ سال به عنوان رئیس هیات ورزش‌های همگانی انتخاب کردند.

ابوطالبی تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های همگانی بابلسر بود.

خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، رئیس مجمع و رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نایب رئیس این مجمع بودند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پس از پایان برگزاری انتخابات ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: به آقای ابوطالبی که توانست رای قاطع مجمع را کسب کند تبریک عرض می‌کنم و معتقدم در پیشبرد امور هیات‌های ورزشی باید برنامه‌های سال قبل بررسی و برنامه‌های جدید با رفع مشکلات طراحی گردد.

او با تاکید بر نظارت بر تمام ارکان هیات‌ها، افزود: در استفاده از اماکن و تجهیزات و امکانات باید بهره وری را نیز در نظر بگیریم و باید فرهنگ ورزش همگانی را نیز در ذهن مردم ایجاد کنیم.

رجبی گفت: اگر بتوانیم ذهن و باور انسان‌ها را تغییر دهیم می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های هیات ورزش‌های همگانی، افزود: در مازندران نیازمند طرح‌های جدید برای توسعه و همگانی کردن ورزش هستیم و باید مطالعه دقیق روی طرح‌های ورزش همگانی داشته باشیم تا به اهداف ترسیم شده نزدیک شویم.

خلیلی نیز پس از برگزاری انتخابات با تبریک به روهام ابوطالبی، گفت: رای بالای اعضای مجمع کار را برای رئیس هیات سخت‌تر می‌کند و رئیس جدید باید با همدلی با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون برای تعالی ورزش‌های همگانی تلاش کند.

او با بیان اینکه برای مقابله با کم تحرکی باید برنامه داشته باشیم، افزود: برنامه ریزی ابزاری برای تحقق اهداف است و لذا برنامه هیات ورزش‌های همگانی باید به موقع در اختیار اداره کل و فدراسیون قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به آمار‌های نگران کننده چاقی و بیماری‌های غیرواگیر، گفت: می‌توانیم از ورزش به عنوان پیشگیری کننده در مقابل بیماری‌های غیرواگیر استفاده کنیم و با نشاط اجتماعی در مقابل آسیب‌های اجتماعی مقابله کنیم.

خلیلی طرح ملی ورزش و مردم را مورد اشاره قرار داد و افزود: برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی باید محله محور و برای استفاده عموم مردم و با هدف کم هزینه کردن ورزش باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار