استاندار قزوین گفت: دشمنانی که می‌خواستند چهل سالگی انقلاب محقق نشود امروز شأن و جایگاهی در سیاست ندارند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: امروز دشمنان دیگر جرات بیان تعبیر گزینه‌های روی میز را ندارند و بلافاصله پس از هر اتفاقی اعلام می‌کنند که قصد جنگ ندارند، موضوعی که نشان دهنده عظمت جمهوری اسلامی برای بیان کلمه حق است.

وی افزود: مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در این برهه از انقلاب، متصدی خدمت گذاری با همان انگیزه، نگاه، پایداری و وفاداری که تا به حال بر دوش پیش برندگان نظام بوده، هستند و این مسیر را تحت زعامت رهبر معظم انقلاب با تمام ارادت و توان دنبال می‌کنند.

اعلایی اضافه کرد: همه آحاد ملت ایران و آزادگان عالم که منتفع و برخوردار از برکات نظام جمهوری اسلامی هستند و همه کسانی که فرصت شناخت حقیقت را در سایه نظام کسب کرده و فرصت سیر در مسیر حق را کسب کرده اند، امروز مدیون مجاهدت، درایت، تخصیص و تدبیر دردانه عصر حاضر امام خمینی (ره) هستند و این دهه فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات ایشان است.

اعلایی گفت: امروز در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که پنج سال قبل و قبل از چهل سالگی انقلاب، دشمنان این مرز و بوم خوش باورانه اعلام می‌کردند جمهوری اسلامی چهلمین سال پیروزی خود را نخواهد دید، ولی امروز خیلی از آن‌ها در فضای سیاست شأن و جایگاهی ندارند و عده‌ای هم به درک واصل شدند.

استاندار قزوین اضافه کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در یک فرآیند پر تنش تقابل بین حق و باطل، در مسیر حق حرکت می‌کند و کشور به برکت تدبیر رهبر معظم انقلاب و مجاهدت‌های دلسوزان و نیرو‌های مسلح در یک وضعیت با ثبات، با آرامش و با اطمینان دشمنان را عقب می‌راند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: امروز دشمنان دیگر جرأت بیان تعبیر گزینه‌های روی میز را ندارد و بالافاصله پس از اتفاقی اعلام می‌کنند که قصد جنگ ندارند، موضوعی که نشان دهنده عظمت جمهوری اسلامی برای بیان کلمه حق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار