تشکیل میز خدمات ویژه برای سرمایه‌گذاران اقامتگاه‌های بوم‌گردی اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تشکیل میز خدمات ویژه برای سرمایه‌گذاران اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان خبر داد.

نگار سریع‌الاطلاق گفت: با توجه به شعار سال سازمان جهانی گردشگری با عنوان گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز و اهمیت جایگاه بومگردی در توسعه سرمایه‌گذاری سبز، حفظ محیط زیست و اشاعه آیین و فرهنگ بومی، اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل میز ویژه خدمات برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه بومگردی‌ها تشکیل داده است.

او افزود: اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از زیرساخت‌های مهم در حوزه گردشگری هستند و پس از راه‌اندازی میز خدمات ویژه کلیه امور صدور موافقت اصولی توسط این میز انجام می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل تاکید کرد: در همین راستا و طی دو هفته اخیر که این میز خدمات راه‌اندازی شده است برای ۱۵ واحد بوم‌گردی موافقت اصولی صادر شده است و سایر متقاضیان نیز می‌توانند توسط این میز خدمات درخواست خود را پیگیری کنند.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: روند صدور موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری در حوزه بوم‌گردی توسط این میز خدمات ویژه به منظور حمایت از این بخش مهم در صنعت گردشگری همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.