باحضور معاون رئیس‌جمهور از پروژه مسکن ملی بشری در شهر کرمان بهره برداری شد.

 داوود منظور امروز همزمان با نخستین روز دهه فجر در آیین تحویل ۱۴۴ واحد مسکونی پروژه بشری در شهر کرمان گفت: سرپناه شایسته و مناسب یکی از مهمترین نیاز‌های خانواده‌هاست و در قانون تاکید شده که مسکن مناسب را برای همه تامین کنیم.

وی افزود:  صنعت ساختمان‌سازی و ساخت‌وساز یک صنعت سودآور است و ما باید بازار ساخت مسکن را حمایت و به پیمانکاران و شرکت‌های مهندسی و مشاوران کمک کنیم تا بتوانند در این صنعت مولد و مهم ایفای نقش کنند.

منظور تصریح کرد: هدف‌گذاری بزرگی برای تامین ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور در دولت آیت‌الله رییسی انجام شده و نهاد‌های مختلف همراه با هم باید ایفای نقش کنند تا ما به این هدف برسیم.

منظور اظهارکرد: صندوق ملی مسکن از سال گذشته تشکیل و بخش عمده‌ای از منابع این صندوق توسط دولت تامین می‌شود.

معاون رییس جمهوری بیان کرد: برای ۲.۲ میلیون واحد مسکونی تامین و تخصیص زمین انجام و امیدواریم ساخت‌وساز‌ها با سرعت بیشتری نسبت به گذشته با مشارکت و آورده‌های مردم انجام شود و به هدف‌گذاری ساخت ۴ میلیون مسکن برسیم. 

منظو گفت: پروژه‌های مسکن مهر باقی‌مانده هم در دست تکمیل است و این در حالی‌ست که در ۸ سال دولت قبل مسکن مهر غیرفعال شده بود و وزیر مسکن دولت قبل اعتقادی به این پروژه نداشت، اما این دولت، دولت مردم است و تامین مسکن را جزو وظایف دولت می‌دانیم و مسکن مهر هم در دوره خودش خوب بود. 

برچسب ها: مسکن ، هدف گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.