مدیرکل امور بین الملل سازمان ملی مهاجرت گفت ارائه خدمات به جامعه پناهنده همانند گذشته برای دولت جمهوری اسلامی ایران مقدور نمی‌باشد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت، قادری مدیرکل امور بین الملل سازمان ملی مهاجرت ضمن خوش امدگویی به مدیر کشوری جدید برنامه جهانی غذا در جمهوری اسلامی ایران به تشریح تاسیس و ماموریت سازمان ملی مهاجرت پرداخت.

وی در ادامه گفت: ارائه خدمات به جامعه پناهنده همانند گذشته برای دولت جمهوری اسلامی ایران مقدور نمی‌باشد لذا نیازمند حمایت جدی سازمان‌های بین‌المللی در این عرصه بوده و انتظار داریم شاهد ارائه خدمات گسترده از سوی آنها باشیم. 

 مدیر کل امور بین‌الملل سازمان ملی مهاجرت بر تسریع در نهایی سازی سند همکاری مشترک بین این سازمان و برنامه جهانی غذا توسط کارشناسان هر دو طرف تاکید نمود.

 در پایان نیز فرایند اعطای مجوز ماموریت‌ها و بازدیدها توسط سازمان‌های بین‌المللی از پروژه‌های در حال انجام را بر اساس احراز معیارهای اعلامی سازمان ملی مهاجرت از نظر سنجش هداف، برنامه و نتایج و دستاوردهای پروژه ها اعلام نمود.

 الغریباوی ضمن اشاره به اوضاع و شرایط کنونی بین‌المللی و بحران‌های موجود در جهان خصوصاً غزه، برخی مسائل و مشکلات موجود در راستای جذب اعتبارات بین‌المللی در تامین منابع بیشتر را برشمرد.

الغریباوی در ادامه از آمادگی برنامه جهانی غذا در حمایت هرچه بیشتر از جمهوری اسلامی ایران سخن گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.