نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

مدیران باید علاوه بر تخصص به ادای فرائض دینی اهتمام داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اقامه نماز و بندگی خدا باید در کنار تخصص و تعهد از شاخصه‌های مدیریتی همه مدیران باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نورکریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در هشتمین اجلاسیه استانی نماز در سالن جلسات دانشگاه ایلام، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها باید خود عامل به اقامه نماز و فرائض دینی باشند تا نیرو‌های آن مجموعه با تاسی از رفتار مدیر خود به انجام مناسک دینی جلب شوند چرا که مدیران اخلاق مدار و مومن کارمندان را برای موفقیت دستگاه ترغیب می‌کنند.

وی با بیان اینکه نماز انسان را در برابر خداوند خاشع می‌کند، افزود: نماز جلوه نزدیکی بنده با پروردگار و احیاگر دین خداوند است و نماز انسان را از منکرات دور می‌کند.

وی تاکید کرد: والدین خود اهل عبادت باشند و بچه‌ها را به خواندن نماز ترغیب کنند و همه آحاد جامعه باید هنر دعوت دیگران به نماز را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نماز انسان را از امنیت خارج می‌کند و محبت به دیگران در پرتو ارتباط خداوند شکل خواهد گرفت، افزود: انسان با نماز، درد و مشکل دیگران را درک می‌کند و نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نیست.

برچسب ها: فریضه نماز ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.