مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: مهاجران مقیم این استان از طرح "مدیریت منابع و سرمایه گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید" استقبال خوبی کرده اند و هم اکنون خراسان رضوی به یک استان پیشگام در اجرای این طرح مبدل شده است.

حسین شرافتی راد  مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: سازمان ملی مهاجرت با اجرای طرح مدیریت منابع و سرمایه گذاری اتباع و مهاجران خارجی در زنجیره تولید در صدد ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به جامعه اتباع و مهاجرین خارجی است.

او افزود: اتباع خارجی با مشارکت در این طرح می توانند از مزایای آن همچون بیمه، اقامت و تردد نیز بهره مند شوند.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیش از چهار دهه جمهوری اسلامی ایران با رویکرد سخاوتمندانه و بشر دوستانه به مهاجران و اتباع خارجی خدمت کرده است در مقابل نیز اتباع و مهاجران خارجی در صحنه های مختلفی همچون دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه های دشمن همراه و یاری رسان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

شرافتی راد بیان کرد: دشمنان کشورهای اسلامی با عزم و اراده بیش از پیش توجه خود را بر جلوگیری از پیشرفت، وحدت، انسجام و یکپارچگی کشورهای اسلامی معطوف کرده اند و این رویکرد را با تاکتیک های مختلفی همچون افغانستان هراسی و ایران هراسی در حال اجرا دارند.

او تصریح کرد: اتباع و مهاجران خارجی ظرفیتهای متعددی در حوزه های مختلفی همچون نخبگان، پزشکان، ورزشکاران و هنرمندان دارند که بایستی این ظرفیت با کار رسانه ای مناسب به جامعه جهانی معرفی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار