آزمایشگاه تخصصی صدا در مشهد راه‌اندازی شد

استادیار گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخستین و بزرگترین آزمایشگاه تخصصی صدای کشور (اتاق آگوستیک) در مشهد راه‌اندازی شد.

 ابراهیم تابان استادیار گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این آزمایشگاه تمامی تست‌های صدا برای شناسایی کوچکترین معضلات و آلودگی‌های صوتی انجام می‌شود.

او افزود: در کنار تشخیص، جذب صوتی مواد، تست‌های گوشی حفاظتی کارگران و تست‌های صنایع خودرویی، نظامی و سایر نیاز‌های صوتی به منظور تشخیص منبع آلاینده صدا و شناسایی آن صورت می‌گیرد.

مدیر آزمایشگاه تخصصی صدا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص موقعیت مکانی این آزمایشگاه ادامه داد: آزمایشگاه تخصصی صدا در مجتمع شهید خوارزمی، دانشکده بهداشت، گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار این دانشگاه واقع شده است.

تابان بیان کرد: این آزمایشگاه تخصصی در فضایی به مساحت ۳۲ متر مربع در طبقه منفی یک مجتمع شهید خوارزمی راه‌اندازی شده و طی روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۸ تا ۱۷ پاسخگوی مراجعه کنندگان است.

او تصریح کرد: گروه‌های مختلف مردم می‌توانند از خدمات این آزمایشگاه با تعرفه دولتی بهره‌مند شوند و امکان دریافت نوبت از طریق سایت گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای دانشکده بهداشت مشهد به نشانی اینترنتی قابل انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.