برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در بخش یزدان آبادِ زرند اعلام شد.

طی جلسه‌ای با حضور بخشدار یزدان آباد، فرمانده حوزه برادران و فرمانده حوزه خواهران، فرمانده نیروی انتظامی، دهیاران، شوراها و فرماندهان پایگاه بخش یزدان آباد برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد.

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: پررنگ نشان دادن دهه فجر یکی از وظایف ماست تا بار دیگر پیوند مردم و مسئولین مستحکم شود.

وی آغازین این برنامه ها را ۱۲ بهمن، لحظه ورود حضرت امام (ره) در کنار قبر دانش آموز شهید محمد علی مرادی شهید حادثه تروریستی اعلام کرد و گفت: سایر برنامه ها ازجمله غبارروبی گلزارشهدا، راهپیمایی ۲۲ بهمن، بانگ تکبیر درشب ۲۲بهمن و جشن مدارس و مردمی در شهر یزدانشهر، مدارس و پایگاه‌های مقاومت بخش برگزارمی شود.

بخشداریزدان آباد  افزود: برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی طرح ها را در شهر و روستاها نیز شاهد خواهیم بود.

وی حضور بسیجیان و دولتمردان انقلابی در نمازجمعه را از دیگر برنامه‌های دهه  فجر اعلام کرد و گفت: آذین بندی شهر و روستاها وحضور مسئولین در مراسم روستا‌ها و سرکشی از خانواده‌های شهیدان از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

سروان سعیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج برادران هم با بیان اینکه دهه فجر امسال با شعار شور انتخابات و حضورحداکثری برگزار می شود، گفت: مهم‌ترین جهاد تبیین ایام الله دهه فجر می باشد و تکلیف برهمه تمام است؛ لذا باید آگاه سازی شود تا حضور حداکثری مردم را هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم پای صندوق‌های رای یازدهم اسفندماه داشته باشیم.

زهراکمالی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، برنامه‌های حوزه خواهران را بیان کرد وگفت: خواهران در همه صحنه‌ها خدا را شکرحضور فعال دارند.

وی افزود: با اهمیت دادن و گرامی داشتن دهه فجر و انتخابات باید هوشیار باشیم و تمام تلاش خودمان رابرای حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های رای انجام دهیم.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.