رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین المللی شمالغرب کشور گفت: در گمرک جلفا زیرساختی برای سوختگیری ناوگان نداریم و ناوگان مجبور است که تا سه روز در صف بماند و سوختگیری کند و سپس برود. از سویی مشکل تبعیض بین گمرکات را شاهد هستیم.

حمید باراندوزی؛ رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین المللی شمالغرب کشور امروز در در نشست مدیران ادارات و فعالان اقتصادی با مدیران گمرکات استان اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما، بحث گمرک بازرگان است و مشکلات بسیاری، چون کندی روند حمل و نقل، صف‌های طولانی، حضور افراد بی‌هویت در گمرک و وجود رفتار‌های سلیقه‌ای را شاهد هستیم.

وی افزود: مشکل دیگر نیز اجرای بخشنامه‌های خلق‌الساعه است که هیچ تشکلی برای ارائه پیشنهادات در آن نقشی ندارد.

باراندوزی با اشاره به یکی از دستورات اخیر در بحث سوختگیری‌های ناوگان حمل و نقل ترانزیتی، گفت: در گمرک جلفا زیرساختی برای سوختگیری ناوگان نداریم و ناوگان مجبور است که تا سه روز در صف بماند و سوختگیری کند و سپس برود. از سویی مشکل تبعیض بین گمرکات را شاهد هستیم.

وی با بیان این‌که گمرک می‌تواند در تصمیم گیری‌ها و به خصوص شورای تامین مرز‌ها تاثیرگذار باشد، تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات نیز تعلیق ایران از کنوانسیون بیمه سبز است که تاثیر منفی در صنف حمل و نقل گذاشته است؛ هم‌چنین در اخذ ویزا برای ناوگان نیز مشکل داریم و ماهانه حداکثر ۸۰ ویزا اخذ می‌شود که تعداد بسیار پایینی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام اول استعلام کنید بعدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
مگه بر حسب کیلومتر گازوییل نمیدن ؟؟؟؟