رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند وضعیت درگیری در شمال اراضی اشغالی با حزب‌الله هر روز بدتر می‌شود، اما کابینه چیزی به مردم نمی‌گوید.

رسانه‌های صهیونیستی امروز سه شنبه درباره جبهه آتش در شمال اراضی اشغالی صحبت و اعلام کردند که مشکل شهرک‌نشینان این است که اعتماد آن‌ها به کابینه نتانیاهو صفر است.

براساس گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که صهیونیست‌ها نمی‌دانند کابینه این رژیم می‌خواهد چه کند و چه برنامه‌ای دارد.

از سویی دیگر روی لوی، شهردار شهرک صهیونیستی نشیر، گفت: جنگ در شمال مانند زلزله خواهد بود. به گزارش رسانه‌های این رژیم یک هفته پیش، لوی جلسه‌ای را با وزیر رژیم صهیونیستی با نگرانی عمیق ترک کرد. لوی با ارائه سناریوی وحشتناک در صورت وقوع جنگ شدید در جبهه شمالی، هشدار داد: ما آمادگی جنگ را نداریم، طرح تخلیه وجود ندارد، با موضوع کارخانه‌های خطرناک سروکار نداریم (بلکه با حزب الله روبروایم). به مردم تمام حقیقت گفته نمی‌شود. 

لوی از شهرک نشینان خواست که از بی تفاوتی خارج شوند و مواد غذایی، دارو و برق را ذخیره کنند و به کابینه صهیونیستی وابسته نباشند. رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که معضل شمالی برای فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی این است که چگونه مردم را برای امکان گسترش جنگ آماده کند.

به گفته رسانه‌های صهونیستی تصمیم‌گیرندگان این رژیم می‌دانند که حرکت با این روند در پایان منجر به افزایش آمادگی در جبهه داخلی می‌شود، اما بدون شک باعث ایجاد وحشت در بین صهیونیست‌های شمال نیز می‌شود که به نفع حرب الله است.

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که باید دستورالعمل رسمی فرماندهی جبهه داخلی برای آماده شدن به وضوح بیان شود زیرا برای جنگ تاثیر قابل توجهی دارد و علاوه بر وحشت در بین مردم، می تواند منجر به فروپاشی بازارها شوداما  اگر هیچ اتفاقی نیفتد، اعتماد عمومی از بین می رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار