روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای بیش از ۸۴۷ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

فدوی گفت: برای ارتقاء ایمنی محور‌های مواصلاتی استان و رفاه حال کاربران جاده‌ای از ابتدای سال جاری در جاده‌های استان بیش از ۸۴۷ کیلومتر روکش آسفالت با اعتبار ۶۷۸ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی افزود: راهداری با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد بستری مناسب برای تردد بهتر در جاده‌ها، اقدام به لکه‌گیری و روکش آسفالت کرده است.

فدوی گفت: از اهداف مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارتقای روکش محور‌های مواصلاتی سطح استان است که امیدواریم با استمرار و پیگیری‌های لازم بتوانیم برای ارتقاء رویه آسفالتی راه‌ها در راستای خدمت‌رسانی بهتر به کاربران جاده‌ای و ایجاد بستری مناسب برای برقراری تردد ایمن خدماتی مطلوب‌تر ارائه کنیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی افزود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن رویه سالم همراه نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد.

برچسب ها: راهداری ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.