فرج زاده در جلسه برخط با مسئولان کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان‌های استان فارس به بیان شاخصه‌های ارزیابی اقدامات فرمانداری‌ها در شبکه سازی و اقدامات رسانه‌ای پرداخت.

عباس فرج زاده با بیان ضرورت بسترسازی مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای گفت: شبکه سازی، تولید محتوا از طریق بیان دستاورد‌ها و گزارش رفع مشکلات مزمن شده و امیدآفرینی ضرورت روابط عمومی‌های شهرستان‌هاست که تاثیر زیادی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دارد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، ناامید ساختن مردم را از ترفند‌های اصلی دشمنان برای دلسرد نمودن مردم از مشارکت در سرنوشت خود و تلاش برای پیشرفت و اعتلای کشور دانسته و بیان داشت: لازم است از طریق ابزار‌های جدید رسانه ای، بهره گیری از شبکه‌های اطلاع رسانی کلیه دستگاه‌های شهرستان‌ها اعم از ادارات، فرمانداری، بخشداری ها، شهرداری‌ها و دهیاری ها، فعال نمودن ظرفیت انسان رسانه ها، تولید محتوا‌های مردمی پیرامون انتخابات، استفاده از ظرفیت‌ها و سازه‌های تبلیغات شهری، با برنامه ریزی منسجم، تمام ظرفیت رسانه‌ای استان را در خدمت مشارکت حداکثری قرار دهیم.

فرج‌زاده افزود: ضرورت شبکه سازی تا آخرین مخاطب در اقشار مختلف جامعه، نقطه هدف ماست و برنامه ریزی ارتباط حداکثری با قشر خاکستری جامعه مطابق با ذائقه‌های مختلف لازمه عملیات رسانه‌ای است و کلیه شهرستان‌ها بر اساس شاخصه‌های اعلامی و دستورالعمل اطلاع رسانی پس از پایان انتخابات ارزیابی خواهند شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس اقدامات تبیینی را زمینه ساز رشد آگاهی جامعه نسبت به جایگاه و ظرفیت نمایندگان مردم دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.