مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون چهار هزار و ۷۳۰ واحد مسکن به مددجویان زیرپوشش این نهاد واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۵۹ واحد مسکن مددجویی برای واگذاری به مددجویان زیرپوشش این نهاد آماده سازی شده است.

مهشید سلیمانی گفت: از این تعداد ۲۱ واحد برای خانواده‌های دارای ۲ معلول در قالب تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان، ۲۵ واحد خودمالکی، ۱۳ واحد در قالب طرح مسکن ایتام احداث شده است.

وی اظهار داشت: بیشتر این مسکن‌ها در مناطق روستایی و کم برخوردار استان احداث شده که برای ساخت هر واحد بیش از یک میلیارد ریال کمک بلاعوض و همچنین یک میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به مددجویان پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


سلیمانی با اشاره به همکاری بسیج سازندگی و بنیاد مسکن برای ساخت مسکن مددجویان زیرپوشش بهزیستی، اظهار داشت: کمک هزینه مسکن خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول به بالا در دولت سیزدهم افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر و همچنین رفع نیاز‌های جامعه هدف بهزیستی در حوزه مسکن، اشتغال و توانمندسازی از اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون چهار هزار و ۷۳۰ واحد مسکن به مددجویان زیرپوشش این نهاد واگذار شده است.

وی اظهار داشت: برای احداث این واحد‌های مسکونی بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

به گفته وی، در استان هزار و ۹۹۱ معلول در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند.

سلیمانی گفت: تسهیلات مسکن برای مددجویان زیرپوشش این نهاد براساس نوبت و اولویت بندی و همچنین میزان پیشرفت فیزیکی مسکن‌های در حال ساخت پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.