مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه مهدی‌شهر و سرخه گفت: به مناسبت دهه فجر، هشت پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های مهدی‌شهر و سرخه آماده بهره‌برداری است.

محسن خیرخواه مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه مهدی‌شهر و سرخه اظهار کرد: هم‌زمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، هشت پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتبار حدود ۱۵۷ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های مهدی‌شهر و سرخه آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: اجرای شبکه روشنایی با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال، پروژه آسفالت به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال اعتبار و شبکه گاز با هزینه ۷ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال در شهرک صنعتی سرخه در این ایام افتتاح می‌شود.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه مهدی‌شهر و سرخه بیان کرد: پروژه‌های شبکه روشنایی، شبکه گاز خدماتی و اجرای زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی مهدی‌شهر با مجموع اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال هم‌زمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

خیرخواه ادامه داد: اجرای شبکه داخلی گاز در ناحیه صنعتی فولادمحله با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال و حفاری چاه در شهرک صنعتی شهمیرزاد با هزینه ۱۱ میلیارد ریال آماده افتتاح در ایام دهه فجر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.