عملیات توسعه‌ای سالن ترانزیت فرودگاه سبزوار آغاز شد

مدیر فرودگاه شهدای سبزوار گفت: مرحله دوم طرح توسعه سالن ترانزیت فرودگاه شهدای این شهرستان غربی خراسان رضوی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد.

حسین شادمان گفت: اعتبار طرح توسعه سالن ترانزیت فرودگاه شهدای سبزوار از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است.

وی افزود: اجرای این طرح به منظور صیانت از حقوق شهروندی، تکریم مسافران و مهیا کردن زیرساخت های مناسب برای رساندن این مجموعه به استانداردهای فرودگاهی اجرا می شود.

شادمان گفت: هم اینک انجام هفته‌ای یک پرواز رفت و برگشت بین این شهرستان و تهران عملیاتی شده است که در صورت همراهی و استقبال شهروندان، شمار پروازهای مسیر تهران- سبزوار و بالعکس افزایش می یابد.

فرودگاه سبزوار، پس از مشهد، تنها فرودگاه فعال در غرب استان خراسان رضوی است که با مساحت ۳۲۸ هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد.

فرودگاه شهدای سبزوار، که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شناخته می شود و برخی از پروازهای مشهد در صورت بروز شرایط نامساعد جوی در مرکز استان خراسان رضوی، در سبزوار فرود می آیند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار