فردا دوشنبه نهم بهمن ماه فعالیت مدارس برخی از بخش‌ها و مناطق کردستان با تاخیر شروع می‌شود.

روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: به اطلاع دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان گرامی می‌رساند به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر، با تصمیم فرماندار شهرستان سنندج، فردا دوشنبه ٩ بهمن‌ماه فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۰۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

جزئیات نحوه فعالیت مدارس بانه

به نقل از روابط عمومی شهرستان آموزش و پرورش بانه، به اطلاع دانش آموزان عزیز، فرهنگیان محترم و اولیای گرامی می‌رساند، با عنایت به تصمیم فرماندار محترم بانه، به دلیل برودت هوا و امکان یخبندان معابر، فردا دوشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

تاخیر در شروع به فعالیت مدارس شهرستان دیواندره

 به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر، با تصمیم فرماندار شهرستان دیواندره، فردا دوشنبه ٩ بهمن‌ماه فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

تاخیر در آغاز فعالیت برخی مدارس شهرستان مریوان

روابط آموزش و پرورش شهرستان مریوان نیز اعلام کرد: با عنایت به تصمیم فرماندار محترم شهرستان مریوان (رئیس شورای آموزش و پرورش) به دلیل برودت هوا، فردا دوشنبه مورخه نهم بهمن ماه فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستا‌های این شهرستان در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 همچنین فعالیت کلیه‌ی مدارس دوره ابتدایی و مراکز پیش دبستانی سطح شهر‌های این شهرستان نیز در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۹ آغاز خواهد شد.

 گفتنی است مدارس متوسط اول و دوم شهر‌های مریوان، بدون تاخیر و طبق روال همیشگی فعالیت می‌کنند.

نحوه فعالیت مدارس منطقه زیویه 

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه زیویه نیز آمده است، فردا دوشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهر و روستای این منطقه در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

تاخیر در فعالیت مدارس شهرستان سقز 

بنا بر اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سقز، با تصمیم فرماندار محترم ویژه شهرستان سقز (رئیس شورای آموزش و پرورش)، به علت برودت هوا و امکان یخبندان معابر، فردا دوشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

 جزئیات فعالیت مدارس شهرستان سروآباد

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سروآباد نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت برودت هوا و امکان یخبندان معابر، فردا دوشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهر اورامان و روستاهای این شهرستان در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.