مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: امسال در مجموع ۳۴ طرح در حوزه مسکن، راهسازی و ساختمان‌های دولتی، با اعتباری بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در دهه فجر امسال، ۳۴ طرح راه و شهرسازی با اعتباری بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال افتتاح می شود که از این تعداد ۲۷ طرح افتتاح شده و ۷ طرح نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: در بخش مسکن، ۷ طرح با اعتبار ۵ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال افتتاح و ۶ طرح هم کلنگ‌زنی می‌شود که شامل اتمام و تحویل ۲۱۶ واحد مسکن مهر و ۲ هزار و ۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن است.

حمزه لو اضافه کرد: در حوزه راهسازی، ۱۳ پروژه با اعتبار ۱۰ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال افتتاح و یک طرح با اعتبار ۵ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: همچنین ۷ طرح در حوزه ساختمان‌های دولتی با اعتبار ۵۳۸ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان طرح راهسازی در استان در دست اجرا است، افزود: ۲۵ کیلومتر راه در محور خوی-قطور-رازی و ۱۷ کیلومتر بزرگراه نیز در مسیر تردد زائران اربعین زیر بار ترافیک رفته است و درصدد هستیم تا سال آینده مسیر نقده-پیرانشهر تعیین تکلیف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.