دستگیری ۳۰ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گرمسار

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از اجرای طرح «آرامش در شهر» با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۰ نفر دستگیر شدند.

آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح «آرامش در شهر» به مدت ۲۴ ساعت توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل انتظامی در شهر گرمسار اجرا شد.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه مأموران انتظامی و با هماهنگی مراجع قضائی در اجرای این طرح، چهار پاتوق معتادان متجاهر جمع‌آوری و پاکسازی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ادامه داد: در این راستا تعداد ۳۰ نفر معتاد متجاهر و خرده‌فروش انواع مواد مخدر دستگیر و مقدار ۵۶ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی آلات و ادوات استعمال و یک لیتر مشروبات الکی کشف و ضبط شد که تعدادی از دستگیرشدگان از خرده‌فروشان مواد مخدر در شهر بودند و یک نفر سارق پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

آقازاده بیان کرد: بقیه افراد هم که از معتادان متجاهر بودند به علت اعتیاد شدید به انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.